1 Mart 2015 Pazar

Dream Knight - Bölüm 7

Yazıma "Sizi gidi küçük veletler ne şeytan çıktınız" diyerek başlamak istiyorum. Nedeni çok açık, GOT3 istiyorum diye o kadar tutturdum MaknaeLine geldikleri gibi ortamı karıştırmaya yeltendi. Liderleri olacak Junio da az değil sinsi sinsi bakışlar falan.. Nerde geçen bölümdeki sevimli balon suratlı şebek nerde bu gözleriyle öldüren seri katil.
*Yalnız o bakışlar falan hoşuma gitmedi de değil hani daha bi yakışıklı gözüktün gözüme :))*


Hadi bakalım hayırlısı olsun. Onlar şeytansı düşüne dursun Inyoung dans çalışmalarına devam ediyor. Ama nasıl? Çalışırken bu kadar mızmızlanacak bir kız gibi durmuyordu halbuki..



Yeterince çalışmamasına rağmen ara vermek isteyince biraz ciddiyet ve çalışkanlık görmek isten karizmatik liderimiz "Atara atar gidere gider Seul çocuğuyum şeklim yeter " diyip olay yerini terkeder :)


Gerginlik diz boyu olunca bizim MarkSonJae üçlüsü de ne yapacaklarını şaşırıyorlar haliyle. Konuşa konuşa yürürlerken maknaelerle karşılaşırlar


Bu bücürlerle de başa çıkabilecek misiniz görücez :) Dansın kralları (hala aklıma geldikçe gülüyorum nasıl bir mücadele ruhuydu bunlardaki asdfgh) önce ağız dalaşına girerler.




Ve 1 adet isyankar YoungJae. Olum zaten bütün mücadele boyunca müzik dinleyip uyudun hala neyin tribindesin sen :))



Sonra belli ki YugBam amaçlarını hatırlayıp konuyu değiştirirler. Yemek ısmarlayacakmış hyunglarına. Yemeyin bence çocuklar güvenmiyorum yani zehirli de çıkabilir :))




Ve karşınızda aşk üçgeni. Bambam erkeksi bir tavırla yemek ısmarlamayı teklif eder Jackson bundan etkilenir ve gözlerini ondan alamaz. Aynı zamanda Mark sevgi dolu gözlerle Jackson'a bakmaktadır. Ahh çok duygusal :))


Bir tane de bonus. Bambam'in kolunu Ceksin'ın omzundan uzaklaştırıp kendisi sarılar kıskanç Mork :))

Aşk üçgeninden sonra Jackson muhtemel başka bir aşka geçer. Ama Min olmaz o sana birkaç beden büyük gelir Ceksın bırak ilgilenme nolur. Sanane onun annesinden git beleş yemeğini ye bak seni çağırıyolar :)



Min'i gıcık annesinin (büyük ihtimalle gerçek annesi bu) yanında bırakıp saftiriklere dönüyorum ve dakika 1 gol 1. Planlarını önceden yapıp gelmişler.İkiz dingiller 2 gruba ayrılmış :)
**1. grup MarkJackBam.
Bambam ağzından şekeri eksik olmayan bücür, kabadayılara bulaşıp MarkSon'u da üstlerine salıyor. Amacı özel güçlerinin ne olduğunu öğrenmek.


Ve öğreniyorda yamuk ağzını yediğim :) Mission Complate


**2. grup YugJae
Bu seferki amaç şövalyemizi ıslatmak. Yugyeom'un işi Bambam'inki kadar kolay olmuyor maalesef.
Deneme 1 Action:
Kafeye gidip oturduklarında plan YoungJae'nin suratına su püskürtmek. Açılan bağcık ve sonuc


Resmen ağzının suyu aktı şu sırıtışa bak. Erotik ergen, fantezi dünyanda yaşamayı bırak :))))


Kıyamam özür de dilermiş :) Diliyceksin tabi yaşın kaç başın kaç senin. Efendi ol biraz, ben bu çocuğu nasıl ıslatırım da görevimi başarırım diye düşün.

Deneme 2 Action:
Plan arabasını yıkayan amcaya çarp ve YoungJae'nin ıslanmasını sağla. Kulaklığın yere düşmesi ve sonuc


Ağzını kapat ağzını sevimli köpekçik gibisin dilini dışarı çıkarıp hızlı nefes almadığın kaldı bi :) Hayal aleminde yaşıyorsun şu çirkef kadının elinde kalcaksın diye korkuyorum pis Clara


Yugyeom'u başarısızlığıyla bir süre baş başa bırakıp Jb ve Inyoung'a dönelim. Sinirleri geçmiş ikisi de birbirinden özür dileyip barışıyorlar


Ama üzgünüm (aslında değilim) sizi baş başa ve barışmış bir şekilde bırakamayız Jr gel canım :)


Aaa Jb çok kabasın kaybol falan..JJ Project siz kardeşsiniz yapmayın şöyle şeyler hep bi çatışma içindesiniz. Cunio sende az değilsin hani :)
Çizimlerle dans çalışma muhabbetleriyle iyice liderimi sinir ederler o da zil çalınca ayrılır yanlarından


Omuz omuza JJ :)) E bu sefer bunlar yalnız kaldı nayıırr nolamazzz ottokee. Yürüyün sizde sınıflarınıza gidin :)


Yolda Jr'ın aklına planı gelir (hiç gitmiş miydi ki?) Bebekler nerde? Evet Inyoung sabah hunharca çantanı yere atmıştın bebişler yere düşmüştü :( Bunu duyan Cunio birden düşünceli prense dönüşür.


Niye böyle yapıyorlar, ne istiyorlar şövalyelerimizden, amaçları ne? Ci o ti sebın olmak varken nedir bu gizem çözemedim ya la..

Amaaan siz gidin YugJae gelsin. En son dev bebeği yenilgisiyle baş başa bırakmıştım. Geri dönüyorum ve çocuk çökmüş resmen,umudunu kaybetmiş. Safım YoungJae'm de ne olduğunu bilmeden yüreklendirmeye çalışıyor

Deneme 3 Action
Ummadık anda fıskiyeden gelen mucize


Ve sonunda başarıyor Nuri Alço kılıklım Mission Complate :)


Minikleri görevleri tamamlandı geriye sadece Jr kaldı. Okul çıkışı göreve hazırlanmış kızı bekleyen Cunio Ceybi engeline takılır



Ceybi'nin kızı kolluyormuş gibi durduğuna bakmayın siz. Seni kontrol ediyorum derken demek istediği beni aldatırsan seni oyarım. Omma appa kavgası işte. Yani bence öyle asdfghjkl

Karı koca arasında geçen küçük didişmelerle eve varırlar


Eve geldi o kadar bebekleri görmeden olmaz içeri de girilmesi lazım


Beklenildiği üzere liderimiz karşı çıkmaya çalışır. Yalnız kızın evinde zorla kalmaya çalışan birinin bunu demesi de biraz manidar. Zaten kızın da umursadığı yok sevdiği idol gelmiş tabi ki evini görebilir :)
Sadece etrafı biraz toplaması gerekli. Bu sırada çocuklardan görevlerin başarılı olduğu mesajını alan Jr yerde YoungJae'nin ıslak bebeğini görür


Aha buraya yazıyorum bunun sonu boşanma ben size diyim :))

O nasıl bakıştır Jin Young korkutuyorsun beni gerçekten. Oyunculukta en iyisi açık ara Jr.
Bakalım diğer bölümde seri katile bağlıycak mı merak ettim :)

Özge..

2 yorum:

  1. izlemek ayrı bi keyif burdan okumak ayrı sdfgh ellerine sağlık valla asdfgh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyif almana sevindim yorum için de çok teşekkürler ^^ :))

      Sil