21 Mart 2015 Cumartesi

İlk Bölümüyle Elin Oğlu



Evet arkadaşlar sıcağı sıcağına hemen yazmak istediğim için gecenin köründe burada bulunuyorum. Nerden başlasam bilemedim. En mantıklısı elin oğullarıyla başlamak sanırım.
Şahsen şuana kadar içlerinde sevmediğim, itici bulduğum olmadı. (Hoş çocukların konuşacak zamanları da pek olmadı oraya sonra değineceğim..) İsimleri tam olarak ezberleyemedim henüz ama bir şekilde halledicem :)

İlk olarak tabi ki Chaby


Koreli nasıl olunur unutacak kadar Türkleşmiş bir Koreli :) Youtube hesabından severek takip ettiğim bu sempatik arkadaşın da Elin Oğlunda olması beni çok mutlu etti gerçekten. Koreli yok muhabbetleri döndüğünde ne kadar üzüldüm anlatamam. Chaby de çok üzülmüş olacak ki gönderdiği videolarla fethetmiş orayı ve sonuç çok gegul :) Tek başına yürüttü programı desem ayıp olur dimi?

Slovakyalı Emrach


İyi hoş yakışıklı bir çocuk. (Estağfurullah asdfghjk) Annesinin küçük Emrah sevmesi talihsizliği yüzünden çok sıkıntılar çekmiş yazık :) Biraz soğuk ve kendini beğenmiş miydi yoksa ilk bölüm heyecanı mıydı bilemiyorum ama itici değildi. Bu yakışıklılıkla olamaz da zaten :)

Rus Andrey



Aha bir taşta Rusya'dan geliyor :) Havalı orası kesin, kendini beğendiği de kesin. Ama şu tipe bakın bir zahmet beğensin arkadaşlar. "Rus kızlarına güzel, erkeklerine çirkin derler.. susuyorum" diyor ya zaten her şey ortada yorum yapmasına gerek yok :)

Japon Masataka



Ben Japon arkadaşı çok sevdim ya cidden :) Çok sempatik biri. Karadenizli karısından tırsması, Beşiktaş sevdası, Tarkan şarkısına yaptığı müthiş yorum hepsi çok iyiydi. İlerki bölümlerde daha da çok sevdirecek kendini bence :)

İtalyan Danilo



Yemin ederim çok iyi ağbiciimm :) Sevdim sevdim. Enerjik, eğlenceli biri. Türkçesi kötü, söylediklerini zor anlıyorum ama tek sorun bu yani :)

İngiliz Valentine


Abi ne yorum yapıyım bilemedim 2 dk ya konuştu ya konuşmadı çocuk. Türkçesi çok çok iyi,aksanı yok ve kibar konuşuyor. Bana Hakan Akkaya'yı andırdı fazlasıyla :)) Onu da sevdim bi yamuğunu görmedik yani :)


İspanyol Manuel



İşte ben bu abiyi çok sevdim ya. Çok enerjik değil mi. O kıvır kıvır saçları sempatik tavırları çok hoşuma gitti. Türkçe şarkıya yaptığı İspanyolca yorum da çok iyiydi :) Ha bide kayın peder hangi takımlıysa onu tutuyor :)

Müzisyen Allen


Bu çocuğun da ayrı bir havası var hani. Emrach ve Andrey'i sollayabilecek bir potansiyeli var ama o sadece arkada gitar çalıyor. Neden??

Amerikalı Antonio


Hmm bilmem ki ne yorum yapıyım. İyidir o da iyi. izlerken bir yorum yapmamışım ki şuan yazacak bir şey bulamadım. Ama havalı ya duruşa özgüvene bak. İlerki bölümlerde daha çok dikkat edicem :)


Zenci arkadaşın adını bilmiyorum hatırlamıyorum :( Nereli olduğunu da bilmiyorum. Uyku gözlerimden akarken araştıramıyorum da :( İlk bölümde memleketine gittiği için yoktu ama şarkı söylediği videolarla aklı ve sesi hafızalarımıza fazlasıyla kazındı diye düşünüyorum :) Sam'i özledim ya pislik çocuk ne güzel saçmalardı :(


Yabancı arkadaşlarımız bu kadar. 2 de sunucumuz var. Ömür Varol ve Sinan Çalışkanoğlu.

-
-

Genel olarak program hakkındaki yorumlarıma başlıyım o zaman. Öncelikle Abnormal Summit'i hesaba katmadan konuşacak olursam.. Beğendim.Seyircileri saymazsak atmosfer güzeldi. Az önce de söylediği gibi bütün üyeler iyi, hepsini sevdim. İzlerken de keyif aldım gerçekten.
Abnormal Summit'i hesaba katacak olursam.. Çok eksikleri ve keşke yapılmasaydıları var. Bunları da ilk bölüm acemiliğine vermek istiyorum. İlerki bölümlerde onların düzeltilmiş olmasını umuyorum.

Abnormal Summit Kore'nin en sevdiğim programlarından biri ve onun kalitesine erişildiğini düşünmek sadece hayal olur. Yani orjinalinin aynısı olmayacağını zaten biliyordum ve sanırım kendimi daha da kötüsüne hazırlamıştım.
Bu yüzden izlerken de sadece eğlenmeye odaklandım. Evet eğlendim de. (Çok acıktım, çok uykum var kafamı toparlayıp düzgün cümle kuramıyorum :( Yarın bu yazıyı okuduğumda ben ne demişim lan diyeceğime iddiaya girerim. ) 
-
-

Ve yavaş yavaş bende dahil çoğu "Abnormal Summit" severin takıldığı konulara geliyorum.

1- Neden sunucularımız çok konuşuyor da yabancı arkadaşlarımıza çok söz hakkı verilmiyor? Abnormal Summit'in Korede çok sevilmesinin nedenlerinden biri  olarak sunucuların fazla konuşmayıp sadece yönlendirmeleri doğru şekilde yapması kabul ediliyor diyebiliriz.




Kimse bu üçlünün yerini tutamayacak evet :(





2-O kadar farklı ülkeden gelen insan varken, yeni kültürleri öğrenebilecekken, kıskançlık gibi saçma bir konu işleniyor. Neden?

3- Formatı Abnormal Summit'ten alıp, ordaki ciddi toplantı havasındayken çıkan eğlenceli tartışma ortamları yerine.. halay çekilip, şarkı söylenen, sadece eğlence kısmına odaklanılmış bir şey çıkarıldı ortaya.Neden?

4- O seyirciler neden orda?

5- Magazin programı gibi Az Sonra?

6-(En önemlisi!) Chaby niye orda daimi üye değil abi. Tamam şakacıktan yapıyolar biliyoruz  heheheh ama sürekli bi kovma havasındalar.  En eğlenceli kısımlar ondayken, bu kadar popülerken..
Artık kesinlikle kadroya girmiştir dimi? Sonuçta çocuk twetter'da gündemdeydi. İzleyenleri yarısından çoğu Chaby için izledi..

-
-
Bu saatte bu kadar gevezelik yeter. Son olarak sözlerimi toparlamaya çalışıcam.
Yabancı üyeler dışında Abnormal Summit'le alakası olmadığını kabul ettiğim zaman gerçekten güzel ve izlenebilir bir program. İlk bölüme yapılan yorumları dikkate alıp seyircidir, ard arda yayınlanan VTR'lerdir falan çıkarılırsa tadından yenmez bir program bile olabilir.

Hadi hepinize iyi geceler :)

Özge..

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Ya şu kültür yerine kıskançlık meselesinin konuşulmasına ben de çok takıldım şimdii ilerledi program ve konuştukları tek şey kadın erkek meseleleri bence artık yeni konular özellikle milletleri hakkındaki konuların bahsi açılsa çok daha güzel bir program olacak :d teşekkürler :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son birkaç bölümü sınavlarım nedeniyle izleyemedim ama konular hep saçma olarak devam etti diye biliyorum. Sunucular biraz daha sussalar keşke :) Yorum için teşekkür ederim ^^

      Sil