10 Mart 2015 Salı

Dream Knight - Bölüm 10

9. Bölüm biter bitmez 10. bölüme başlıyorum uyuyup kalana kadar devam :)


Görmemişin sevgilisi olmuş hesabı Cunio'da hemen bi havalar, böbürlenmeler. Jackson da reelim bir tepki aynen "bu ne lan".
Böyle ilişki mi olur kardeşim dedirten anlar yaşanıyor sonrasında da.




Ben burda aç aç yazı yazmaya çalışırken .. Ohh iyi oldu yiyememen awsedrftgh


Sıkıntı veren kalabalık ortamlardan uzaklaşınca, ikili sohbet edecek zamanı buluyorlar


Ve ardından Jr'a zor bir soru gelir. "Neden benden hoşlanıyorsun?" Söyleyecek bir cevabı yok çünkü hoşlanmıyor. Böyle diyecek hali olmadığından okları Inyoung'a çevirir.


Inyoung'un söyledikleri yetmez bütün sevgisini boşaltır Jr'a. Onu dans ederken izlemesinden, pişman olmadan yaşa felsefesine, onun gibi çabalayan biri olmak istemesinden..


 Inyoung'un laflarından sonra gaza gelen Jr hemen dans çalışmaları yapmaya başlar.Şimdiye kadar kıza karşı bir şey hissetmiyorsa da artık hoşlanıyor. Şu gülümsemeye bakın başka açıklaması olabilemez :(


Bi yanda da tabi ki kıskançlıktan köpüren Jb vardır


Tamam Jb seviyo biliyoruz ondan böyle kıskanıyor. Ama Inyoung sana ne oluyo? niye cevap veremiyorsun da geçiştiriyorsun? Cunio Cunio diye ölüyordun sevmiyor musun yoksa ?


Birine hayran olmakla aşık olmak arasında çok büyük fark dimi. Garip gelir insana. Ben çok yaşadım sevdiğim idoller bana çıkma teklifi eder hep ordan biliyorum asdfghjk


-
-
Liderimiz sabaha güzel bir haberle başlar, bunu Inyoung ile paylaşmak ister ama nerdeeee


Bende dizi bitiyo Chansung görünmeyecek diye endişelenmeye başlamıştım. Anlaşılan Inyoung benim kadar endişelenmemiş. Daha doğrusu endişelenmiş ama Jr için..


Hemen de nasıl kovdu çocukları.Yemeği boğazlarına dizdi resmen terbiyesiz kız.



Ne kadar doğru dedin çevirmenim ya evladım olsa eldivenle severim bu uyuzu.



Temizlik yapıyormuşmuşmuş.. Sanki ne olduğunu bilmiyo kara şövalye.




Lan Cunio sen ne yakışıklı oldun bu bölüm! Sabrımı mı sınıyorsun sen? Hayır asla size yan gözle bakmıycam hepimiz aynı ailedeniz, üveyde olsa kardeşiz (yan gözü geç dik dik baktı + Yugyeom gibi ağzının suyunu akıttı!!).


Bu sahneden neden bilmem BOF izlermiş gibi oldum. Hatta kulağıma arkadan gelen "Almost Paradise" şarkısı bile çalındı :))


Ben açarım ağzımı aaaa. Hayır hayır olmaz yapamam. Kendimle savaşıyorum resmen ya deliricem asdfgh

Ben Jr'dan etkilenmekle meşgulken Inyoung karşısındaki taşı unutup başka bi taşı hatırlıyor. Ne o Jb'yle yediğin yemeği hatırlamak falan, bizim cool çocuğa aşık mı oldun ajumma :)


-
-

Onlar romantik yemeklerini yiye dursun evden kovulmuş ezik F4 çimlere uzanıp dedikoduya başlamışlar bile


Ah ah şimdi sizinle o çimlere uzanıp birilerini çekiştirmeyi bende çok isterdim ne güzel bi ortam aşık oldum :))


Düşüncesizliğiyle tanınmış Youngjae yine yapar yapacağını. Düşünceli Jackson ise durumu kurtarmak amacındayken daha da berbat hale sokar ortamı :))


Lider daha fazla dayanamayıp kalkar gider yanlarından. Jackson sen nasıl bir şeysin. Bir an duygusal konuşma yaparken hemen saçmalamaya geçebiliyorsun



Uyuyakalmıştım uyandım yola devam :)
-
-
Ben uyurken yeni çiftte sohbeti koyulaştırmış 

Bizim omma da ciddi ciddi kızın söylediği sözlerden etkilenmiş. Kıyamam sanaa herkes kolay bi hayatın var sanıp üstüne mi geldi senin :/ Ama bunları söyledi diye birine aşık olmaz ki bir insan..


Yemekten sonra daha önce yapamadıkları karavanı inceleme turunu yapıyorlar. Kitap kurdu ommamız kitapları görünce hemen saldırıyor üstlerine tabiki :) O öyle saldırınca aldığı kitabın içinden de kağıtlar yere saçılır


Bunların Jb'nin notları olduğunu gören Inyoung, Jr'ı orda bırakıp düşer yollara..


O kadar telaşa,koşturmaya yine de geç kalır. Merdivene çökmüş umutsuzca otururken efsana sanatçı Chansung çıkar ortaya


İçine nasıl oturmuşsa artık çocuğun hala 10000 won diyo :)) Ama bizim kızda surat beş karış hiçbir tepki vermiyor. 


Onun halini gören Chansung bu üzgün kardeşine (Kız gerçekte Chansung'tan bile büyük yuh ya asdfghj)  hayranlarını da seferber edip yardım etmeye karar verir. Aradığın kişi nasıl biri tarif et bakalım



 Bizde onun o biraz olan uzun boyuna, küççücük çekik gözlerine,erkeksi cool tavırlarına aşığız. ahgasaeler için de çok önemli biri liderimiz ^^


Dee.. Bu itiraflar falan nerden çıktı hiç anlamadım. Az önce Jr ile gülüşüp sen benim ilkimsin diyordu ne değişti ki..


Kız geldi diye şundaki mutluluğa bakın ya :) Uzaktan bu sahneyi izleyen Jr hiç mutlu gibi görünmüyor tabi. Havalı bir şekilde gözlüklerini takıp uzaklaşıyor.


Ay ay ay bu nasıl bölüm sonu. İşte tam Türk filmi. Henüz kavuşmuşlarken kızın amansız hastalığı ortaya çıkar.
11. bölümün çok güzel olduğunu duymuştum bakalım neler olacak yeni çifte kumrular arasında :)

Özge..

2 yorum:

  1. nunaa niye diyer bölümleri yazmıyosun seni bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuna 1 haftadir yeni yurduna yerlesmekle ve vizeleriyle ugrasiyor :( Son 2 bolumu bikac gun sonra ayni anda paylasicam bekle beni :))

      Sil