9 Mart 2015 Pazartesi

Dream Knight - Bölüm 9

Dizimiz maalesef final yaptı, bende çok geride kaldım.Tatil sonrası hemen 9. bölüme başlıyorum

Ben öpüşün barışın diyorum siz hep beraber kavgaya girişiyorsunuz. Tamam üzülmem umrunuzda değil de bari öyleymiş gibi yapsaydınız :(









Ortam karıştırıcı üçlü, sanki spor programı izliyosunuz. Gidip ayıralım yazık demiyosunuz hiç. Ah pardon sizin amacınız buydu zaten...
-
-
-


4 silahşör bir şekilde kavgaya son verip eve dönerler. Bunları ağız burun dağılmış gören Inyoung haliyle şok geçirir.



Jb'nin "söylediği önemli bir şey değil" le yetinmeyen ama elinden de başka bir şey gelmeyen kızımız oyunca bebeklerle konuşmaya karar verir.



Ah be tam da zamanıydı böyle duygusal konuşmalar yapmanın dimi. Çocuk zaten üzgün daha da fena oldu. Yakında şarapçılara döner bu acıyla demedi demeyin :(
-
-


Sabah insan olmak isteyenler konseyi toplanır ne yapacaklarını adam akıllı konuşmaya başlarlar. Keşke bunu hep birlikte ve kavga etmeden önce yapsaydınız çocuklar.


Vaaay Youngjae sen cidden çok bencil çıktın 2 bölümdür hayretle izliyorum seni. Tamam ben olsam bende seninle aynı fikirde olurdum asdfghjkl Ama bunu böyle dile getirmek zorunda mısın


Konsey toplanmış konuşurken Jb de katılır, onları anladığını ama Inyoung'u bırakmayacağını söyler.


Peki ya bu çocuklar? Onlarda yaşamak istiyor. Bende karar veremedim açıkçası. İnsan olmayı istemeleri çok doğal ama kızı korumak için bu dünyaya geldilerse görevlerini yapmaları gerekmez mi?


Jb'nin tek amacının da görev aşkı olduğunu sanmıyorum. İçinde aşk var ama görev için değil.. Bunun için çocuklar önünde diz bile çöker.
Arkada onları izleyen Jr kendi geçmişini hatırlar.


Jr'ın işi daha zormuş. Koruduğu,sevdiği kız başka birine aşık ve onlara yardım etmesini istiyor..
Artık kendisi de sevip sevilmek isteyen Cunio yardım etmemiş. Kız da sevgilisi babası tarafından öldürülünce intihar etmiş.


Kendisi yapamadığı için Jb'nin de yapamayacağını düşünen, daha doğrusu yapamamasını isteyen Jr bu yüzden çocuklarla bu kadar uğraşıyor herhalde
-
-
Kızımız gayretle dans çalışırken İnsancıl üçlümüz de evdedir. Mark kaykayıyla Jackson'dan övgüler alınca göze gelir, nazar değer düşüp bacağını kanatır. (Korede en ufak sıyrığı bile kan kaybından ölüyor derecesine getirmelerini hiç anlayamayacağım sanırım asdfghj)


Youngjae hemen içerden peçete midir nedir bir şey getirir. Üstünde Inyoung'un bıraktığı notu görürler.


Yazııık. Kız sizin ona kırgın olduğunuzu düşünüp üzülüyor orda kıyamam :( 3lü notu okuyunca bebekliklerine dönerler


Annenin söyledikleri aydınlanma yaratır beyinlerinde. Biz napıyoruz lan deyip silkinip kendilerine gelirler.


Jb o kadar söyledi söyledi tınlamadınız. Boşuna Lidonuz değil o sizin. Neyse olan oldu artık. Aydınlanma yaşayan gençlerimiz hemen harekete geçip Inyoung'u çalıştırmaya giderler.


Ahh liderdeki sevince bakın yerim :) Maalesef uzun sürmüyor bu sevinci. Jr yine iş başında


Amacın ne Cunio ya sen sevmiyorsun ki bu kızı. Hiç öyle bir şey hissettirmedin bana yani.

Bence Jb'yi de kendi durumuna düşürmeye çalışıyor. Benim koruduğum kız başkasıyla birlikte mutluydu seninki de öyle olsun hesabı.Tabi bu yazıyı okuyanlar büyük ihtimal finali izledi sonunu biliyorlardır. İnşallah çok saçma bi tahmin olmamıştır bu :)

Diğer bölümleri de vizelerim yaklaşmadan, en hızlı şekilde yazmaya çalışıcam birkaç gün sonra görüşürüz ^^ :)

Özge..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder