9 Şubat 2015 Pazartesi

Park Jung Min Türkiyeye Geliyor!!


Yazıya geçmeden önce Kdrama ve Kpop ile ilgili yeni yazılarımı paylaştığım siteye de buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Evet arkadaşlar rüyada değiliz, yanlışta duymadık. SS501'in atı, bir numaralı malı, Park Jung Min 2 Mayısta konser için Türkiye'ye İstanbul Bostancı Gösteri Merkezine geliyor!!

Sürekli Jun ile birlikte gelebilirler haberleri çıkıyordu, ben pek ihtimal vermiyordum. Ama azimli Türk TripleS lerimiz bunu gerçekten başardı. Haberi alalı 1 saat oldu ben hala inanamıyorum, hala şoktayım, hala elim ayağıma dolanıyor.

İskenderun'da okuyorum, İstanbul'a gitmem lazım onun için para! TripleS olarak VIP bilet almam lazım başka türlüsü kurtarmaz (bilet 350 tl CİK) onun için para! İstanbul'da kalıcam haliyle gezicem onun için para! Ama hepsinden önce ailemden konser ve 350 tl CİK için izin almam lazım!!

Şuana kadar kesinleşen tek bir şey var konser sınavlarımla çakışmıyor. Diğer sorunları da inşallah çözücem. Bu yazıyı okuyan arkadaşlarım nolur  Çağla ve benim için dua edin. En sevdiğimiz grubun bir üyesini de olsa görebilelim. Ben de sizin sevdiğiniz gruplarla tanımanız için dua edicem söz :))

O konsere bir gidiyim var ya burada 100 sayfalık yazısını yazıcam,hatta onu baskıya vericem roman olacak. Ahanda çok büyük konuştum inşallah başıma gelir :))))

8 yorum: