13 Şubat 2015 Cuma

Dream Knight - Bölüm 4

Bu bölümü yazmam biraz uzun sürdü. Aslında çok daha önce bitirebilirdim de belki duymuşsunuzdur Park Jung Min 2 Mayısta Türkiye'ye geliyor. Bu haberi duymak TripleS olan beni  haliyle birkaç gün sarstı. Neyse ki toparlandım ve buyrun başlayalım :)

4. Bölümün bende ilk etkisi kafamda bir aydınlanma yaratması oldu. Meğersem bizim gizemli takım ıslandıklarında küçük oyuncak bebeklere dönüşüyormuş. Daha havalı bir şey bulamadınız mı ya :)) Neyse en azından bu bebeklerin diziyle ne alakası olduğunu öğrenmiş oldum.


Okul ziliyle birlikte yeni bölüme gerçek bir başlangıç yapıyoruz. Min'in yine gıcıklığı üstünde maşallah. Ama o kadar tatlı ki kızamıyorum. Sen benim gözümde pamuk şekersin acı biber olamazsın :)


Ahh! GOT!!  Fan boy en önden koşuyor reelimsin yeminle asdfghj Evet GOT geldi sonunda idol takımını yine görebilicez yihhuuu



Eveet sayıyorum 1,2.. E bunlar eksik Jr nerde?? derken..


O nasıl bir giriştir parlıyorsun kanka :)) Havalara da bak 2 gün önce kasık sakatlığı yüzünden rezil olan sen değil JYP babaydı zaten. Durumu hatırlamış olacak ki kendini hemen korumaya alıp tırsak tırsak bakıyor kıza asdgjh


Sakatlanan sensin, kız için endişelenen yine sen.Yakışıklı olduğun kadar da iyi kalplisin. Canım ya omma yüreği işte :)


Ve sonunda akıl edip benim de çok merak ettiğim konuya geldiler. Junio'cum ne demeye arkadaşlarından ayrı takılıyorsun? Sürüden ayrılanı kurtlar kapar kuzum yapma böyle şeyler. Hadi neyse ders için olduğundan bu seferlik affediyorum (Çünkü affetmezsem kahrından yataklara düşeceksin biliyorum asdfghj )


Şişşt sırmış! Merak etme hacı sırrın bizde güvende :))

Bizimki havalı bir giriş yapıyım derken yere sahibi belli olmayan (!) bir kitap düş(ürdü)tü. Senin değil bir arkadaşının kitabı dimi. Bilmem mi benim de çok çalışan arkadaşlarım var asdfgh



Yahu yalan atıyorsun bari doğru düzgün devam ettir sazan Jr :) Sanki ne kadar çalışkan öğrenci olduğunu bilmiyoruz. GOT7'ın gururu, üniversiteli zeki öğrencisi :) Mark'a ne güzel de ders çalıştırmıştın <3


Rezil oldun konuyu değiştir, kaçış yollarını ara..


Centilmenlik bak yapabilecek olsan çok güzel yöntem ama yapamayınca..


Cunio'cuğum hiçte fiyakasını bozmaz, zoru görünce itinayla chingu olur :) Bir de kızın ayağını kırmasaymışsın iyi olcakmış
.
.
.


Kızın şanssızlığı bile şans doğuruyor olum. Her düştüğünde JB ortaya çıkmak zorunda mı? Ben düşsem anca Ajdar çıkar karşıma.. Iyy düşüncesi bile kötü biz en iyisi konumuza dönelim




Sıkı tutun çocuklar lidonuz elden gidiyor :)
Kızı kurtardım, bir de sırtımda taşıyım ayağına barışmışımsı oldular. Kamerayı da tamire vermişler düşünceli kuzular. Götürdükleri yer de kaliteli hani "2AM SERVİCE CENTER"


Çalışan da Changmin.. Sende hep yakınıyorsun diyeceksiniz ama bizdeki tamirciler Abdullah Amca, Koredeki tamirciler Changmin. Hoş burda Changmin de iyi değil.. Acaba yapımcılar sadece GOT7'ın görünüşüne önem verelim diğerlerinin canı cehenneme mi dedi? Chansung ve Changmin için başka açıklama bulamıyorum da ben.
.
.


Bizim Jackson çok yeteneklidir abisi çaktı gol oldu asdfghj
Şu tiplere uzaktan bir bak. Sana bunu hemen kabullenecek çocuklar gibi mi geldiler?

*İlk Deneme (MarkSon)..Kayıt


Jackson senin Şiroyoo diyen ağzını yirim, aegyo'nu koparırım. Mark o küçük yakışıklı suratını, masumiyetini kemiririm
Sanırım Changmin benimle aynı düşüncede değil. MarkSon başarısız olunca bu sefer YoungJae melek sesiyle olayı çözmeye çalışıyor.

*İkinci Deneme (YounJae).. Kayıt


İkisi bir olup bize mini bir müzikal keyfi sunuyorlar asdfgfghyu
Bu da fayda etmeyince son çare JB devreye giriyor. Haydeee olayı Türk filmine bağlıyoruz arkadaşlar.

Üçüncü Deneme (JB).. Kayıt


Bizim liderimiz işte böyle içini kıpır kıpır yapıp aklını başından alır adamın.Yalnız JB'nin sondaki p*ç sımayl galbimi deldi benim de içim kıpır kıpır oldu asdfgjök

Tamirci hikayemiz de burda sonlanıyor. Şimdiki zamana geri dönüyoruz,çocuklar bizi mini bir tartışma ile karşılıyor


Çocukların bu didişmeleri hakkında ne düşünüyorsun anlamadım PDnim. Geçen bölüm yoktun özlemişim :)


.
.


Marrk sayıyorum,bu 3 etti. Omuz,el,bacak.. nereye gidiyor bu, sen hayırdır?
Tamam kendinizi affettirmeye çalışıyosunuz anlıyorum.Kıskançlıktan falan da söylemiyorum. O senin kankanın yari sana haraam :))

Hem bu kadar da abartmayın salak değil kız da anladı neden etrafında bu kadar fır döndüğünüzü :)


Hatta kız akıllı bunları köle gibi kullanıp sonra atmayı planlıyor. Yok yok vazgeçtim kız salak bu çocukları başından atmaya nasıl kıyabilir. Ben yanımdan bir saniye ayrılmasınlar diye neler yapmazdım :)




Herkes çabalayıp bir şeyler yapıyor tamam ama cidden Jb sen napıyon acaba :) Çokta şirinsin tamam sana iyi davranıcaz :)


Onu yap YoungJae, şunu getir Mark, bunu al Jackson.. Kızın isteklerinden bıkan bebe üçlü sonunda daha fazla dayanamaz ve kaçar: ) Terbiyesizler en zor işi hep JaeBum yapsın zaten


Hoş Jb durumundan şikayetçi gibi durmuyor. Utanmayın alt tarafı elleriniz değdi ya.Siz en iyisi yemek yiyin :)




Kız senin için bol bol pirinç koysun, birazcık konuştu diye tık ağzına yemeği sussun dimi Jb, odunsun Jb,azıcık romantik ol Jb..
Yemek faslı romantik olamasa da ormantik bir şekilde, birbirlerinin ağızlarına kaşık saplayarak son buldu. En azından gülüştüler bu da bir şey :)

Onlar yemek yer de Jackson kusur kalır mı? Asla :) O da ne pamuk şekerimiz seyyar bir tezgahta 'eomukguk' satıyor.


Min ne çektin bu hoobae'lerinden. Biri aşağılık der biri kaba kız der.. Ayrıca senin ne işin var o dükkanda neyi saklıyorsun? Annen kim senin? valla hiçbir şey anlamadım ben



He oldu Jackson da çok laf dinleyen uslu bir çocuktu zaten asdfgh
.
.

Herkes yemeğini yedi,bu odunla konuşacak bir şey de kalmadı, saatte geç oldu..

 

Bence gitmesin odasına, burda bitirelim bu diziyi. Sonuç: Jb odun, MarkSonJae çocuk, YugBam hayalet, Jr şapşal. Güzel anlamlı bir diziydi yayında ve yapımda emeği geçen herkese sonsuz teşekkürü borç biliriz. GOT7'ı desteklemeyi unutmayalım. Hoşçakalın.
.
Olmadı mı? Diziye devam mı? O zaman..


Ahgasae şok, Ahgasae iptal, Ahgasae vefat.. asdfghjkl

5. bölümü izlemeye gidiyim bakalım neler olmuş kıskıskıskıs :))


DİP DİP NOT: Bu bölüm de idolleri görücez ayağına keklendik iyimi. Maknaelerin tek yaptığı arabadan inip hayranlarını selamlamak. Daha seslerini duymadık. Bu çocuklar üvey evlat mı? Yether artık şu çocuklara da rol verin

Özge..

2 yorum:

  1. Ahgasae şok, Ahgasae iptal, Ahgasae vefat yetmez ah o kısımda ben... anlatamıyorum bile acı içndeyim
    kalbim yanıyooo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahgasae arkadaşım bunun üstüne soğuk su içmekten başka bir şey yapamayız yaşamaya devam etmemiz lazım :))
      Ve yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil