23 Şubat 2015 Pazartesi

Dream Knight - Bölüm 5

İnternetsizliğin gözü kör olsun. Kaldığım yurtta 2 yıldır şu internet sorunu hep oluyor. Ne yazı yazabiliyorum ne dizi izleyebiliyorum. Neyse ki bugün geldi ve bende hemen yazımı yazmaya başlıyorum.

En son biz ahgasaeler vefat etmiştik dimi? Fantastik dizimize bizde uyum sağlıyoruz ve birden canlanıyoruz, devam edelim bakalım :)
Tahmin ettiğim gibi kız kıyameti koparmıyor, sadece biraz aklı karışmış. Normaldir JB'ye bu kadar yakın olan bir kızın beyninin sağ lobuyla sol lobu el ele tutuşur halay çeker :))


Hadi ayrılın arkadaşlar daha ne bekliyorsunuz derken... İşte bu olmamalıydı , dedim ben size Jackson'a yakalanmamalıydınız. Dilinden nasıl kurtulacaksınız şimdi :)


Ya ben bu Ceyvaypi Baba'yı çok seviyorum, çok sevimli yerim kiii. Böyle bi babam olsun beni evlat edinsin :)

Ajan şövalyeler iş başında. Zeki,çevik,yakışıklı..



Ve aptal. Hee Jackson yemek yediler beraber nolmuş yani sende gittin tek başına yemek yedin :) Sorgu sual bitince dağılıyorlar. Inyoung içeri giriyor,yaramaz bebeler uyuyor.


Sadece bir kaza? Sen bu olaya kaza mı diyorsun? Ne kazası bu bir lütuf kızım. Sende şapsal şapşal sırıtma JaeBum çok tatlı oluyorsun kıskanasım geliyor
.
.

Sabah okulda mutlu bir telaş var. Dans festivali yaklaşıyor. Yihuu evet bizim de görmek istediğimiz şeyler bunlar :)


Inyoung'ta konuşulanları can kulağıyla dinliyor sonuçta işin ucunda Jr var. Heyecanlanıyor,yarışmaya katılmaya hevesleniyor ama maalesef bacağı.. Senin de şanssız olabileceğin şeyler varmış be canım :) Hoş söylenenlere göre bacağın iyi olsa da değişen bir şey olmazmış



Arkadaş yönünden de şanssız çıktı..Şu kıza bak ya 1. olmak istiyormuş tut saçını başını yol. Bir de arkadaş diye geçiniyor tipi kayık gerzek. Tabi muhteşem GOT4 şövalyeleri Inyoung'u korumaya alıyorlar. Belki de mucize yaratırlar :)



Min'cim, şeker kızım sen hayırdır ? Aşağılayabilecek konumda mısın şuan? bence sus ve yoluna devam et.

İyi niyetlerinin sonucu da bu. Yok anam bu kıza yardım da yaramıyor bir gün kafayı yedirtecek bana hadi hayırlısı..
.
.

Böyle üzgün üzgün parka gitmiş tek başına otururken alçısındaki bir yazıyı fark ediyor "Bubidi babidi bu". Annesiyle olduğu zamandan kalma bir anı


Sonra karşısına Jb çıkıyor. O yazmış yazıyı.



Bana böyle teklifte bulunsa "Evet evet evet Jeju adasında kır düğünü olsun" diye boynuna atlardım.İşte tam da bu yüzden bana demiyor sanırım asdfghj.
Kendi hayal alemimden çıkıp diziye dönecek olursam bu sefer Inyoung'un anne babasının öldüğü zamana dönüyoruz. Kızın başına gelenler yetmiyormuş gibi bir de teyzesi olacak .... (siz doldurun artık) çıkıyor ortaya ve her şeyini elinden alıyor.


Sonra doktorun teşhisi...  İzlerken ben bile yeter artık dedim cidden nasıl dayanılır bu kadar çok şeye. Çığlık atıp kendini avutmaya çalıştığında cidden üzüldüm kıyamam :(




Ve artık dayanamıyor da. Akan gözyaşlarıyla beraber şövalyeleri yardıma geliyor


Cidden beni üzün ağır bir bölümdü içimden yazmak bile gelmedi diyebilirim. Eğlenceli eğlenceli takılsaydık ne gerek vardı böyle şeylere. Diğer bölüm bol danslı,bol kahkahalı olur inşallah

Özge..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder