Korean New Star etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Korean New Star etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

23 Şubat 2015 Pazartesi

Dream Knight - Bölüm 5

İnternetsizliğin gözü kör olsun. Kaldığım yurtta 2 yıldır şu internet sorunu hep oluyor. Ne yazı yazabiliyorum ne dizi izleyebiliyorum. Neyse ki bugün geldi ve bende hemen yazımı yazmaya başlıyorum.

En son biz ahgasaeler vefat etmiştik dimi? Fantastik dizimize bizde uyum sağlıyoruz ve birden canlanıyoruz, devam edelim bakalım :)
Tahmin ettiğim gibi kız kıyameti koparmıyor, sadece biraz aklı karışmış. Normaldir JB'ye bu kadar yakın olan bir kızın beyninin sağ lobuyla sol lobu el ele tutuşur halay çeker :))


Hadi ayrılın arkadaşlar daha ne bekliyorsunuz derken... İşte bu olmamalıydı , dedim ben size Jackson'a yakalanmamalıydınız. Dilinden nasıl kurtulacaksınız şimdi :)


Ya ben bu Ceyvaypi Baba'yı çok seviyorum, çok sevimli yerim kiii. Böyle bi babam olsun beni evlat edinsin :)

Ajan şövalyeler iş başında. Zeki,çevik,yakışıklı..



Ve aptal. Hee Jackson yemek yediler beraber nolmuş yani sende gittin tek başına yemek yedin :) Sorgu sual bitince dağılıyorlar. Inyoung içeri giriyor,yaramaz bebeler uyuyor.


Sadece bir kaza? Sen bu olaya kaza mı diyorsun? Ne kazası bu bir lütuf kızım. Sende şapsal şapşal sırıtma JaeBum çok tatlı oluyorsun kıskanasım geliyor
.
.

Sabah okulda mutlu bir telaş var. Dans festivali yaklaşıyor. Yihuu evet bizim de görmek istediğimiz şeyler bunlar :)


Inyoung'ta konuşulanları can kulağıyla dinliyor sonuçta işin ucunda Jr var. Heyecanlanıyor,yarışmaya katılmaya hevesleniyor ama maalesef bacağı.. Senin de şanssız olabileceğin şeyler varmış be canım :) Hoş söylenenlere göre bacağın iyi olsa da değişen bir şey olmazmış



Arkadaş yönünden de şanssız çıktı..Şu kıza bak ya 1. olmak istiyormuş tut saçını başını yol. Bir de arkadaş diye geçiniyor tipi kayık gerzek. Tabi muhteşem GOT4 şövalyeleri Inyoung'u korumaya alıyorlar. Belki de mucize yaratırlar :)



Min'cim, şeker kızım sen hayırdır ? Aşağılayabilecek konumda mısın şuan? bence sus ve yoluna devam et.

İyi niyetlerinin sonucu da bu. Yok anam bu kıza yardım da yaramıyor bir gün kafayı yedirtecek bana hadi hayırlısı..
.
.

Böyle üzgün üzgün parka gitmiş tek başına otururken alçısındaki bir yazıyı fark ediyor "Bubidi babidi bu". Annesiyle olduğu zamandan kalma bir anı


Sonra karşısına Jb çıkıyor. O yazmış yazıyı.



Bana böyle teklifte bulunsa "Evet evet evet Jeju adasında kır düğünü olsun" diye boynuna atlardım.İşte tam da bu yüzden bana demiyor sanırım asdfghj.
Kendi hayal alemimden çıkıp diziye dönecek olursam bu sefer Inyoung'un anne babasının öldüğü zamana dönüyoruz. Kızın başına gelenler yetmiyormuş gibi bir de teyzesi olacak .... (siz doldurun artık) çıkıyor ortaya ve her şeyini elinden alıyor.


Sonra doktorun teşhisi...  İzlerken ben bile yeter artık dedim cidden nasıl dayanılır bu kadar çok şeye. Çığlık atıp kendini avutmaya çalıştığında cidden üzüldüm kıyamam :(




Ve artık dayanamıyor da. Akan gözyaşlarıyla beraber şövalyeleri yardıma geliyor


Cidden beni üzün ağır bir bölümdü içimden yazmak bile gelmedi diyebilirim. Eğlenceli eğlenceli takılsaydık ne gerek vardı böyle şeylere. Diğer bölüm bol danslı,bol kahkahalı olur inşallah

Özge..

2 Eylül 2014 Salı

Kore'nin Yükselen Yıldızları -2014-

GOT7

Cİ O Tİ SEBIIIN !!! GOT7 son zamanların parlayan yeni yıldızları. En azından benim gözümde en çok büyüyen yıldızlar. JJ project'ten tanıdığım JB ve JR' a olan sevgim eskilere dayanır diğer üyeleri de YG stajyerleriyle yarışırken gördüm tamam dedim bunların grubu çıksın felaket bir şey olacak. Ve oldu da. GGG ile başlayan serüven aradan kısa bir zaman geçtikten sonra yayınlanan A ile devam ediyor. Tabi ben bu arada sayısız performans videoları, Real GOT7, I GOT7,Hitmaker gibi onlarca programlarını izledim. Elim alışmış bilgisayarı açtığım an ilk yaptığım iş GOT7 yeni bir şeyler yapmış mı ona bakmak oldu. İlerde daha da büyük başarılar elde edeceklerine inanıyorum yeni gözdelerimin onları desteklemeye devam edelim ^^



ENES KAYA

İkinci olarak bizim için bir ilki gerçekleştiren Enes Kaya'yı tanıtmak istiyorum. Kore'de ünlü olan ve orada fazlasıyla sevilip benimsenen ilk Türk kendisi. Daha önceleri bir Kore filminde başrolün en yakın arkadaşlarından birini canlandırmış,yabancı ülkeden temsilcilerle yapılan küçük çaplı programlara konuk olup Türkiye'yi tanıtmaya çalışmıştır. Son zamanlarda ise 'Abnormal Summit' adlı programda 11 farklı ülkeyi temsil eden kişilerle beraber çok eğlenceli bir sohbet programının üyesi. Bu programda en çok popülarite kazanmış üye diyebilirim sanırım. Ayrıca tutucu davranışlarda bulunduğu gerekçesiyle herkes tarafından şakasına(?) eleştirilip 'Koreli' diye anılsa da (çünkü Kore de Türkiye gibi diğerlerine nazaran daha muhafazakar bir ülke) sivri diliyle hepsinin üstesinden gelmiştir. Sivridili nedeniyle 'Türk sivrisineği' lakabını bile almıştır :) Ben şuana kadar fazla tutucu davrandığı bir yer görmedim sadece küçük birkaç noktada belki 'Türkiye'yi yanlış tanıttı bu sözüyle' demişimdir ama o kadar. Diğerleri fazla serbest diyorum Enes abiye başarılarının devamını dileyip sonlandırıyorum ^^



SAM OCHİRİ

Üçüncü olarak Enes abiyle aynı programda olan Ghana'lı Sam Ochiri'den bahsetmem lazım. (soyadının öyle yazılıp yazılmadığından tam emin değilim) Bir dediği diğerini tutmayan kendisi bile ne düşündüğünü bilmeyen, MC'lere 'sallama' 'yalan söylüyosundur olmaz öyle şey' dedirten ama bir o kadar da saf,sevimli Sam :) Enes abiyle olan arkadaşlıkları da çok hoşuma gidiyor. Çıkma teklif etmeler, gözüme farklı göründün demeler. Lütfen yanlış anlaşılmalar olmasın izleyin, görün :)



PARK MİN WOO

Flower Boy Ramyun Shop'ta gördüğüm ve hiç dikkatimi çekmeyen Park Min Woo Roommate programında sevimli gamzesiyle ortaya çıkıp üstüne K.WİLL'in Day One klibinde oynayınca dikkatimi üstüne çekmekle kalmadı beni kendisine hayran bıraktı. Şuan bana göre Roommate'in durumu pek sağlam değil o yüzden yeni bir yere kapak atıp popülaritesini daha fazla arttırırsa iyi olur ortalıktan kaybolmamalı böyle sevimliler :)



SEO KANG JOON

'Aptal mı yoksa imajımı bu ' çocuk Seo Kang Joon'u  'Cunning Sinle Lady' dizisinde tanıdım ve o sevimli suratına vuruldum. Yan rolleri tutan kesimden değilim hep başrolün tarafındayımdır yine bu dizide de öyleydim ammaaa ...Şu surata bakıp üzülmemek elde değil arkadaşım. Bu diziden sonra Roommate'e çıktı 5uprise adlı grubun sevgili lideri. Çiçek çocuklar olarak Min Woo ile yüreğime indirmeye devam ettikleri gibi şimdi yeni bir dizide oynuyormuş mazoşist biri olarak tabiki izlemem lazım :)





HONG JONG HYUN

Keskin yüz hatlarının hastası olduğum yakışıklı model Hong Jong Hyun. Aslında çokta yeni değil bu sektörde ama son zamanlarda daha çok dikkat çekmeye başladığını düşünüyorum. Ben onu Dating Agency ile tanıdım, 2NE1 Folling in Love klibinde gözüme kestirdim, WGM'de aşık oldum. Çocukta tam bir cool bad boy imajı yok mu ahh çok çekici. Daha fazla yapımda bol bol böyle yakışıklıları görmemiz gerektiğini düşünüyorum :)





Şimdilik benim aklıma gelenler bu kadar. Bu sefer de kısa bir liste, kısa bir yazı olsun bakalım :)

Özge..