2 Eylül 2014 Salı

Kore'nin Yükselen Yıldızları -2014-

GOT7

Cİ O Tİ SEBIIIN !!! GOT7 son zamanların parlayan yeni yıldızları. En azından benim gözümde en çok büyüyen yıldızlar. JJ project'ten tanıdığım JB ve JR' a olan sevgim eskilere dayanır diğer üyeleri de YG stajyerleriyle yarışırken gördüm tamam dedim bunların grubu çıksın felaket bir şey olacak. Ve oldu da. GGG ile başlayan serüven aradan kısa bir zaman geçtikten sonra yayınlanan A ile devam ediyor. Tabi ben bu arada sayısız performans videoları, Real GOT7, I GOT7,Hitmaker gibi onlarca programlarını izledim. Elim alışmış bilgisayarı açtığım an ilk yaptığım iş GOT7 yeni bir şeyler yapmış mı ona bakmak oldu. İlerde daha da büyük başarılar elde edeceklerine inanıyorum yeni gözdelerimin onları desteklemeye devam edelim ^^



ENES KAYA

İkinci olarak bizim için bir ilki gerçekleştiren Enes Kaya'yı tanıtmak istiyorum. Kore'de ünlü olan ve orada fazlasıyla sevilip benimsenen ilk Türk kendisi. Daha önceleri bir Kore filminde başrolün en yakın arkadaşlarından birini canlandırmış,yabancı ülkeden temsilcilerle yapılan küçük çaplı programlara konuk olup Türkiye'yi tanıtmaya çalışmıştır. Son zamanlarda ise 'Abnormal Summit' adlı programda 11 farklı ülkeyi temsil eden kişilerle beraber çok eğlenceli bir sohbet programının üyesi. Bu programda en çok popülarite kazanmış üye diyebilirim sanırım. Ayrıca tutucu davranışlarda bulunduğu gerekçesiyle herkes tarafından şakasına(?) eleştirilip 'Koreli' diye anılsa da (çünkü Kore de Türkiye gibi diğerlerine nazaran daha muhafazakar bir ülke) sivri diliyle hepsinin üstesinden gelmiştir. Sivridili nedeniyle 'Türk sivrisineği' lakabını bile almıştır :) Ben şuana kadar fazla tutucu davrandığı bir yer görmedim sadece küçük birkaç noktada belki 'Türkiye'yi yanlış tanıttı bu sözüyle' demişimdir ama o kadar. Diğerleri fazla serbest diyorum Enes abiye başarılarının devamını dileyip sonlandırıyorum ^^



SAM OCHİRİ

Üçüncü olarak Enes abiyle aynı programda olan Ghana'lı Sam Ochiri'den bahsetmem lazım. (soyadının öyle yazılıp yazılmadığından tam emin değilim) Bir dediği diğerini tutmayan kendisi bile ne düşündüğünü bilmeyen, MC'lere 'sallama' 'yalan söylüyosundur olmaz öyle şey' dedirten ama bir o kadar da saf,sevimli Sam :) Enes abiyle olan arkadaşlıkları da çok hoşuma gidiyor. Çıkma teklif etmeler, gözüme farklı göründün demeler. Lütfen yanlış anlaşılmalar olmasın izleyin, görün :)



PARK MİN WOO

Flower Boy Ramyun Shop'ta gördüğüm ve hiç dikkatimi çekmeyen Park Min Woo Roommate programında sevimli gamzesiyle ortaya çıkıp üstüne K.WİLL'in Day One klibinde oynayınca dikkatimi üstüne çekmekle kalmadı beni kendisine hayran bıraktı. Şuan bana göre Roommate'in durumu pek sağlam değil o yüzden yeni bir yere kapak atıp popülaritesini daha fazla arttırırsa iyi olur ortalıktan kaybolmamalı böyle sevimliler :)



SEO KANG JOON

'Aptal mı yoksa imajımı bu ' çocuk Seo Kang Joon'u  'Cunning Sinle Lady' dizisinde tanıdım ve o sevimli suratına vuruldum. Yan rolleri tutan kesimden değilim hep başrolün tarafındayımdır yine bu dizide de öyleydim ammaaa ...Şu surata bakıp üzülmemek elde değil arkadaşım. Bu diziden sonra Roommate'e çıktı 5uprise adlı grubun sevgili lideri. Çiçek çocuklar olarak Min Woo ile yüreğime indirmeye devam ettikleri gibi şimdi yeni bir dizide oynuyormuş mazoşist biri olarak tabiki izlemem lazım :)





HONG JONG HYUN

Keskin yüz hatlarının hastası olduğum yakışıklı model Hong Jong Hyun. Aslında çokta yeni değil bu sektörde ama son zamanlarda daha çok dikkat çekmeye başladığını düşünüyorum. Ben onu Dating Agency ile tanıdım, 2NE1 Folling in Love klibinde gözüme kestirdim, WGM'de aşık oldum. Çocukta tam bir cool bad boy imajı yok mu ahh çok çekici. Daha fazla yapımda bol bol böyle yakışıklıları görmemiz gerektiğini düşünüyorum :)





Şimdilik benim aklıma gelenler bu kadar. Bu sefer de kısa bir liste, kısa bir yazı olsun bakalım :)

Özge..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder