16 Eylül 2014 Salı

KDrama Tanıtımı: Fated To Love You

Yazıya geçmeden önce Kdrama ve Kpop ile ilgili yeni yazılarımı paylaştığım siteye de buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Son zamanlarda izlediğim diziler arasında en iyisi Fated To Love You. Final bölümünü hastane hastane koşturmaktan 2 hafta gecikmeli izledim ve bitirir bitirmez tanıtım yazısı yazmaya başlıyorum :)
Bitmesine duyduğum üzüntüyü üstümden atamadım henüz. Her hafta yeni bölümü sabırsızlıkla beklemeye ve hemen izleyip gelecek bölümler için tekrar sabırsızlanmaya çok alışmıştım. Boşluğunu hissedeceğime eminim. Son zamanlarda böyle etkileyici dizler bulmak zor.Çoğu fanın benimle aynı kanıda olduğunu biliyorum. Yani "Dizilerin eski tadı yok, izlerken sıkılıyorum hatta yarım bırakıyorum" diyorsanız ve bu diziyi izlememişseniz kesinlikle öneriyorum. Biraz da aynı isimli Tayvan versiyonundan uyarlanan dizimizin konusundan bahsedersem:
Başrol kızımız kimsenin isteklerini geri çeviremeyen, 'hayır' kelimesi lügatında bulunmayan ve bu sebeple post-it kız olarak bilinen fazla düşünceli bir kızdır. Çok şanssız olduğunu düşündüğü için şirketinin hediyesi olan tatil çekilişinde seçileceğini hiç düşünmüyordu ama oldu. Başrol beyimiz de çok sevdiği sevgilisine evlenme teklif etmek için aynı yeri seçti. İşte kader ağlarını o zaman örmeye başlamıştı :) Gun şinin -erkek başrol- sevgilisi kariyeri uğruna yurt dışına gidince kapı numaralarının talihsizliği -veya talihliliği :)- ve dış etkenler nedeniyle bir şekilde bu ikili katakulliye getirilip birlikte tutkulu bir gece geçirirler. O gecenin meyvesi Gae Dong anne rahmine doğru yola çıkar ve olaylar gelişmeye başlar :)

Uzun uzun anlatacak zamanım olmadığı için kısa kısa notlarla karakter tanıtımı yapmaya başlayacağım.Bundan sonrasında kendimi tutamayıp etrafa SPOİLER saçabilirim lütfen dikkat !

Lee Gun
Diziyi gözümde kat kat yücelten adam Lee Gun. Lee ailesinin 9. nesilden gelen tek varisi daha dizinin ilk 10 dakikasında o uzun saçlarıyla çektiği reklam filmi, patlattığı kahkahalarıyla ne kadar çatlak olduğunu belli edip beni kendine hayran bıraktı :) Kahkahaları, zıplayıp uçuşları, kıskançlıkları, şebeklikleri, kız yüzünden delirmeleriyle gerçekten çok çok eğlenceli bir karakter



















Ah bir de klişeler klişesi hafıza kaybı geçirip sonrasında fazla düşünceli başrol görevini yerine getirerek saçma sapan kararlar vermeseydi çok daha iyi olurdu ama suçunu kabul ettiği için ve bana geçirttiği eğlenceli zamanlar için onu affediyorum :)



Kim Mi Young
İzlerken saf mı salak mı yoksa çok mu iyilik perisi arasında gidip geldiğim post-it kızımız zamanla süper yapıştırıcı olma yolunda ilerler :) Daha önce Baby Faced Beauty de izlemiştim ne çok sevmiştim ne sevmemiştim ama bu dizide o masum güzelliğine vuruldum diyebilirim. Küçücük suratı,yuvarlak gözlükleriyle sevmemek mümkün değil. Çocuk sevgisiyle benim gibi çocuklardan nefret eden birinin bile kalbini yumuşatan harika bir oyuncu

















Başrol çiftimiz çok tatlı değiller mi ? Şu fotoğraflara bir göz gezdirin








Daniel Pitt
Dizideki karakterine geçmeden önce Choi Jin Hyuk sevdamı belirtmem lazım. O nasıl bir yakışıklılık, o nasıl bir sempatiklik Wol Ryung'um benim kendisine Gu Family Book dizisinden beri deliler gibi aşığım
Evet Daniel Pitt, nam-ı diğer 'komşu oppa'. Ben dizilerde hep başrolün tarafını tutarım 2. adam ne kadar tatlı,yakışıklı,iyi olursa olsun umurumda bile olmaz. Tamam yine öyleydi Lee Gun'un tarafındaydım ama ne biliyim şu şeker surata karşı koymak o kadar zor ki bebeğim ya. hep 2. adam yakışıklı olur da bu seferi fazla yakışıklıydı canım olmaz böyle!





Kıyamam bitaneciğim burda küçükken kaybettiği kardeşini bulmaya çalışıyor sürekli. Başta çapkınlık için kullandığı bir numara sanmıştım. Aslında öyle bir rol de çok yakışırdı :))





Kang Se Ra
Lee Gun'un büyük aşkı -eski- İlk bölümde Gun'la aşkları hoşuma gitmişti,nefret edilecek bir kötü karakter de değil. Hatta yaşadıklarından sonra fazla bile iyi kaldı. Birden 6 yıldır birlikte olduğun, evlenmeyi düşündüğün adamın bi kadını hamile bırakıp onunla evlendiğini öğreniyorsun. Berbat bir şey. Yine de herhangi bir sempati duymuyorum sana tatlım yakışıklı abin var daha ne olsun. Allah bir yerden alır bir yerden verir :)














Ana 4 karakterimiz dışındaki oyunculardan bahsedersem

 Sekreter Tak en sevdiklerim arasında. Poposuna şaplak yemeyi seven garip adam :)


Sonracıma Kim Mi Young'un annesini çok sevdim. Damadıyla olan ilişkisi izlemeye değer  :)


Hamo hamo çifti pek sevmedim aslında gereksizdiler çokta ortalıkta değillerdi zaten


Pekala bu kadarı yetsin artık. Kısa yazıp hemen bitircem dedim yine saatlerdir bilgisayar başındayım uykum geldi.
Kısaca toparlayaak olursam dizi bir ara klişelere girmişti 2 bölüm falan onun haricinde çok güzel, çok sevimli,çok eğlenceli. Kdrama severlerin tavsiye ederim

[ Gun kahkahalarını çok özleyeceğim :( ]

Özge..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder