12 Eylül 2014 Cuma

MİM- Bir Elimde Kitap Umurumda mı Dünya?


Sevgili Kore'ye Sevgiler 'den gördüğüm mim i üzerime alınıp ilk mim yazıma hemen başlıyorum :)
1-Ne sıklıkla kitap okuyorsunuz?

Ben tam anlamıyla bir kitap kurduyum o yüzden her fırsatta kitap okumaya çalışırım. Nedense özellikle sınav haftalarımda kitap okuma isteğim 5-10 katına çıkar :)

2-En sevdiğiniz yazar hangisidir?

Özellikle bu yazarları severim yazdıkları her kitabı okurum dediğim bir yazar yok. Ama biraz düşündükten sonra aklıma gelen yazarlar:
Jodi Picoult, Ayşe Kulin, Dan Brown, JK Rowling, Stephenie Meyer, Kerstin Gier..

3-En beğendiğiniz kitaplar nelerdir?

En sevdiğim kitap budur diye bir ayrım yapamam. Ama 1 hafta önce okuduğum 'Senden Önce Ben' süper ötesiydi tavsiye ederim.

4-Yerli-Yabancı hangi yazarları tercih edersiniz?

Fantastik kitapları okumayı daha çok sevdiğim için genellikle yabancı yazarları tercih ediyorum. Ama bu kesinlikle Türk yazarları sevmiyorum kitaplarını okumam demek değil. Çok okumuşluğum var çokta severim.

5-)Bu güne kadar en beğendiğiniz kitaplar serisi?

Serisi olan kitaplara hayran biri olarak enlerimi seçip yazmaya başlıyorum :)
Cam Ev serisi, Harry Potter serisi, Twilight serisi, Pucca Günlük serisi, Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer.

6-Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsınız?

Fantastik kitaplar tercihimdir. Aslında her türden kitap okuyabilirim ama hayat zaten zorken neden gerçekçi,dram yüklü kitaplar okumak yerine hayal dünyamı geliştiren,eğlenceli şeyler okumayayım değil mi ama :)

7-En son hangi kitabı okudun?

En son Zümrüt Yeşil'i okudum. Bu yazıyı bitirdikten sonra Aynı Yıldızın Altında'ya başlamayı planlıyorum.

8-Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun?
Kitap bloglarını takip etmiyorum.

9-Kitap okumak senin için ne ifade ediyor?

Kitap okumak demek kendi basit dünyamdan uzaklaşıp yeni şeyler keşfetmek demek, bütün sıkıntılarını unutturacak bir dünyaya adım atmak demek.


Özge..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder