3 Eylül 2014 Çarşamba

KDrama Tanıtımı: Hi!School:Love On/2014

Yepyeni bir Kdrama tanıtımıııyla geldim ^^
Konusu çok ilgimi çekti ve yaklasık 2 saat önce yeni dizime başlamış bulunduk.Daha bölümün yarısında siz değerli okuyuculara bu diziye tanıtmaya karar verdim ^^ Ve dizinin başrolünde ki kızımız ölüm meleği :) Sizede bu bir diziyi anımsatmadı mı? Evet cevapları duyar gibiyim -49Days- :) (Severek izlemiştim salya sümük ağladığım bir diziydiiiii...)


Konusundan kısaca bahsetmek istiyorum.Başroldeki tatlı mı tatlı kızımız Lee Seul bir ölüm meleği.İnsanlarada merakı var.Özellikle birçok dizi izlemiş.Hatta herşeyi dizilerde görmüş diyebilirim size ^^ İlk bölümü izlerseniz anlarsınız.Bir kaza sonucu Woo Hyun sayesinde olan bir kaza,insan olacak kızımız.Sanırım herşey burdan sonra başlıyor. ^^ Lee Seul insanlarla ilgili hiçbir deneyimi yok.Herşeyi küçük bir çocuk gibi yeniden öğreniyor.Hareketleri,konuşması ve saf olması çok tatlı :D

Lee Seul Bi 

Öhöm gelelim kaza geçiren oğlanımıza :D Pek bir asi,kaba bir karakteri var.İlk bölümden benim gözlemlediğim bu oldu :D Lee Seul'u başlarda sahiplendi ama sonrası mmm burda duruyorum spoi vermek istemem :D Ama bir o kadarda yakışıklı ve yetenekli oğlanımız yani bu konuda hakkını yiyemem ^^ (Bende bu oğlan bana nerden tanıdık geldi diyorum İnfinite'deymiş ^^ İsim hafızam kötüdürde ^^' ) Sınıfındaki iki kız hastası yani çocuğun :D He birde yardımsever tarafıda var yani.Daha fazla yazmaya devam edersem cidden ağzımdan bişeyler kaçırıcam :D 

Shin Woo Hyun

Ve işte geldik son başroldeki oğlanımıza ^^ Benim şuan ki favorim Sung Yeol.Neden bilmiyorum dizilerde hep bu tip karakterler ilgimi çekiyor.Hiç konuşmayan,havalı ve kulağından kulaklık eksik olmayan,odun,çevresindeki olaylara tepki vermeyen :D Dizideki bir kısımdan direk Sung Yeol'un karakteri hakkında tahminlerim oldu :D (o kısmın resmini birazdan ekleyeceğim eminim sizde benimle aynı fikirde olacaksınız ) Dizilerde böyle karakterler olmazsa olmaz zaten ^^ Ayrıca oğlanımız tam bir inek ama yakışıklı ve popüler olanlarından :D

Kwang Sung Yeol

Klasik dizi konularından biri olan iki erkeğin aynı kıza aşık olması.Ama bu dizimizde tek bir değişiklik var iki erkeğin aynı meleğe aşık olması :D Evet ince ayrıntı burda arkadaşlar :D Elimden geldiğince şirin mi şirin tatlı mı tatlı dramamızı size tanıtmaya çalıştım.Umarım hoşunuza gitmiştir.Hala devam etmekte olan bir dizi kendisi :)

İşte tam bu sahneden karakter analizini yaptım Sung Yeol'un :D

Mmm birde Sung Yeol ve Woo Hyun'un ortak bir yanları var.Sung Yeol'un üvey annesi.Bu kadar kopya yeter devamını izleyip görelim canlar ^^ 

Dizinin diğer afişleri;





Çağla...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder