28 Ağustos 2014 Perşembe

Üniversiteye dair :)

Yeniden karsınızdayım :) İçimden yeni bir yazı yazmak geldi.Konu bulamadığım için üniversiteyle ilgili birseyler yazmak istedim :)

Geçen seneye üniversite ortamına ilk adımımı attım.Belki herkes yeni yere gitmenin heyecanını yaşıyordu ama ben hiç öyle hissetmedim.Hazırlık okuyacağım herkesten geç gittim.Ve yurda gittiğimde herkes birbirleriyle kaynaşmışlardı bile.Kendimi acayip yabancınında yabancısı hissettim.
Yurttaki odam 2 kişilikti başlarda ben oda arkadaşım var diye biliyordum.Bir yandanda onun endişesi içindeydim.Klasik düşünceler işte herkeste olan.Acaba nasıl biri?Anlaşıcak mıyız gibi..Sonra bir gittim oda arkadaşım olacak kişi yokmuş gitmiş hihihi buna çok sevinmiştim :)
Böyle basladım yurt hayatım sonrası yavaş yavaş alıştım ortama.Okula,sınıfıma alışmam 1 haftayı aldı.Normalde soğuk nevale olurum bu gibi yeni ortamlar bu sefer o yönümü bastırdım :)



Okuduğum yer İstanbul'a çok küçük.2 haftadan fazla kalınca direk depresyona giriyorum büyük şehir arıyorum.Bulunduğum yerde ne bir alışveriş merkezi var ne bir burger king veya kafa dağıtıp eğlenebileceğiniz yerlerin hiçbiri yok.Sadece öğrencilerin takıldığı kafeler var bolca.Neyse onada alıştık artık sıkılsakta etsekte mecbur 5 yıl katlanıcaksın :D Gerçi benim bulunduğum yer annemin memleketi kafam esince çıkıp akrabalarına gidebilirim ki bu her zaman iyifikir olmuyor çünkü hem üsengeçliğimden hemde akrabalarda sıkıcı -_-



Ayrı şehirde okumanın tadı bir başka :) Çevrenizdeki insanlarla aile gibi oluyorsunuz.Tabi anne,baba ve kardeşin yerini tutmaz hiçbiri.Canıız sıkıldığın,üzgün olduğunuzda veya mutlulugunuzda her türlü anınızda yanınızda arkadaşlarınız oluyor.Yeni tanışmışta olsanız sanki kırk yıldır tanıyormuşsunuz hissi veriyorlar size :) Bu yüzden yanlış insanlarla tanıstıysanız ve onların size karşı sergilediği olumsuz tavırlar sizi çok fazla incitiyor.Kendimde yaşadığım şeyler olduğu için bu konuda deneyimli sayılırım :) Sizin basınıza gelmemesi dileğiyle :)


Sizi sıkmamak için yazımı fazla uzatmak istemiyorum. :) Güzel bir yıl,güzel arkadaşlıklar ve güzel bir okul hayatı yaşamanız dileğiyle :) Bir sonraki yazımda görüşmek üzere :)

Çağla


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder