7 Ağustos 2014 Perşembe

SS501'in Deli Oğlan'ı !!! :D

Uzun hatta çok uzun bir aradan sonra tekrardan Kore alemine merhaba demiş bulunmaktayım :) Üniversite için başka bir şehire gitmekve üniversite hayatı yüzünden bir süre Kore'yle arama mesafe koydum.Aslında bir nedeni yoktu başlarda fırsat olmadı öyle olunca uzunca bir süre elveda dedim herşeye.Başlarda tek tük dizi izleyip müzik dinliyordum.Malesef kaldığım yurdun neti sayesinde bunlarda kaldı.Hatta artık durum ne hale geldiyse Min,Jun,Kyu,Saeng ve Hyun'u takip edemez hale geldim...
Sonra birşeyler oldu öyle bir şevk geldi ki başladım tekrardan şimdi eski tempomda olamasam bile takip ediyorum :) Ben yokken yeni yeni gruplar türemeye başlamıssss!!! Gerçi hep çıkıyorduda ben ara verince bünye dayanamadı tabi :D Neyse canlar giriş konuşmamı fazla uzatmıyım yoksa sizde sıkılacaksınız biliyorum bende öyleyim :D Kısaca comeback yaptım beni artık sahalarda görebilirsiniz :) Evet madem geldik yazı yazacağız dedik ben size bizim deli oğlanla ilgili birşeyler yazagım inş :D Artık başlıyorum başladım :)

Kendisi herkesinde tanıdığı gibi SS501 manyağı,çatlağı,psikopatı,şebeği,atı,havuç hastası,parmaklı çorap delisi,şekşi karizması say say bitmez tabi takacağımız isimler :D Ahh Min'i ben nasıl anlatsam ki.Gerçekten onu tanıyan insanlar beni çok iyi anlarlar.Bunu anlamak içinde sadece TripleS olmak gerekmiyor aslında.Öyle bir duruma geliyoruz ki artık ailemiz kadar iyi tanıyoruz ama anlatmaya kelimeler yetmiyor :)


Min tanıdığım ünlülerden örnek alınması gereken sayılı insanlardan biri.Yaşadığı olayları az çok herkes bilir buna rağmen pes etmeyip devam etti.Ben olsam başkası olsa onun bulunduğu durumda napacağımızı bilemez devam edemezdik sanırım.Şirketi onu birçok yerden engellemeye çalıştı ama sonuç ortada Min hala kariyerine son hız başarılı birşekilde devam ediyor :) Bu hem Min'in güçlü karakteri ve hayranlarının sevgisi sayesinde.
Bazen düşünüyorum acaba benim böyle bir mesleğim bu kadar sevenim olsa hayatım nasıl olurdu.Zorlanır mıydım? Durumumdan şikayetçi olur muydu?Siz hiç düşündünüz mü?




Min'in uzun bir süre fanlarına verilen bir ismi yoktu.Artık TripleS olarak bu duruma alışmıştık.Diğer üyeler kendilerine birer birer fan ismi bulmuşlarken Min'den ses soluk çıkmadı.Ta ki Romeo zamanında Japonyaile içli dışlı olduğu günler.Min'in fan isminin FAMİLY olduğunu açıkladı.Zınk zınk zınk şok oldum ilk duyunca :D eee dedim ya bünye alışıyor belli bir süreden sonra :D Sonra tüm Min fan sayfaları isimlerinin yanına Family diye eklemeye başladılar.Ahhh mutluluk gözyaşları bugünleride gördük işte :D
Min'in bu ismi vermesinde en büyük etkenlerden biri zor zamanında fanlarının desteğide olmuştur.Fanları Min'in ailesi gerçekten çok ince düşünüyor :)


Tanıştırayım arkadaşlar karşınızda Romeo :) Kendisi Min'in çok yakını olur.Atımızın ikinci kişiliği -_- Benim kalp krizi geçirdiğim zamanlarıydı Min'in.Cidden bu tarzına acayip derecede bayılmıştım!!!!!İlk başlarda gizemli takıldı tabikide.Gelen resimler,Min'in attığı tweetler.Ve en son çıkan albüm!!! (size bu kısmı yazarken bir yandan da klibi açtım yazma şevki veriyor :D ) klibi en 3-4 defa başa sarıp izledim.Give Me Your Heart'ı gece gündüz dinleyip durdum.Nasıl bir şarkıysa resmen bağımlılık yaptı ya.Dinlemeyeli uzun zaman olmuştu şimdi bende bu birkaç daha yapar bağımlılığı :)
Bu yeni tarzıyla karşımda bambaşka bir Min gördüm.Sert sert sert ve daha sert...Öldürücü bakışlar filan.Belki sizde farketmişsinizdir bir insana her tarz bu kadar yakışır mı.Bu adama her tarz yakışıyor arkadaş.
Romeo olarak çıkardığı albümleri dinlemenizi tavsiye ederim hoşunuza gideceğinden eminim :) Şu sıralar Romeo suskun kimbilir belki beklemediğimiz bir zamanda yine ortaya çıkar :) Biliyorsunuz Romeo gizemli takılmaya bayılan biri :)

Sizde bana eşlik etmek istersiniz belki :)

Evet geldik yazımın son kısmınaaa :) Şuan Min napıyor ne halde hangi çılgınlıklar peşinde yine bizi nasıl şok etti :) buyrun arkadaşlar Min'in çıkaracağı albümünden yeni tarzı 


Bu albümündeki resimlerine bir göz atarsanız beni anlarsınız :) Yine Min konuşturmuş çünkü :D İşte karşınızda olan asıl Min :) Tüm şebek halleriyle :) Tam yaz sezonuna uygun eğlenceli bir albümle geliyor.Şarkıda klibde çok güzel.Klibin tamamı henüz yayınlanmadı diye biliyorum şuan nette dolananlar Japon fanların eklediği klipten görüntüler o yüzden buraya koymayacağım birlikte klibin tamamının çıkmasını bekleyelim :) 

Ve kulağıma gelen haberler ve internette dolaşan haberlere göre Min Kasımda askere gidiyormuş.Kyu geldi Saeng hala askerde.Diğer üyelerden sessizliği bozan ilk Min oldu.En son beklediğim isim Min'di.Henüz bu habere kendimi alıştıramadım.Bakalım Kasım'ı bekleyip göreceğiz kısa saçlı asker kıyafeti giymiş bir at nasıl olucak :)



Yazımı bu resim ile sonlandırıyorum :) İşte benim favori resmim bu şu sıralar.Şebekliği son noktası çünkü :D Saçlarının rengi konusundaki yorumumsa yakıştırdım açıkcası gözüme çok garip gelmedi :) Dedim ya bu insana herşey yakışıyor diye :) Birçok fan saç rengine şaşırdı beklemiyorlardı benimse ilk gördüğümde ki tepkim Min bu yapar hiç şaşırmadım oldu :D 

Yazımın sonuna gelmiş bulunmaktayız daha sonraki yazılarımda görüşmek üzere umarım :) Uzun bir araya Min ile merhaba dedim iyide geldi :) Şimdilik hoşçakalın ^^ 


Çağla...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder