2 Ağustos 2014 Cumartesi

Kendine Aşık Eden Şarkılar (Korece) (Part 2)

Devamını getirip getirmeyeceğimden emin olmadığım yazımın devam edesi geldi arkadaşlar :) Son zamanlarda kafayı takmış bir şekilde resmen transta dinlediğim şarkılar türedi (veya ben yeni keşfediyorum) ve bende bunları bir yazı altında toplayıp sizlerle paylaşmak istedim. Lafı fazla uzatmadan tanıtımıma başlıyorum

1-) Taeyang- Eyes, Nose, Lips

Yklaşık 2-3 haftadır deli gibi dinlediğim şarkı. O kadar içten ve duygulu ki etkisinden bir türlü kurtulamıyorum. Müziğin verdiği his, Taeyang'ın güzel ses tonu, şarkının anlamı hepsi birbiriyle çok güzel harmanlanmış ve 'beni dinleyeceksin işte kaçış hakkın yok' diye çığlık atıyorlar resmen.
Taeyang versiyonu haricinde bu başarılı parçanın birçok coverı yapıldım. Akdong Musician,Tablo, lise öğrencisinin yaptığı vs ama beni en çok etkileyen kendisini sabah akşam sıkılmadan dinlettiren Eric Nam'ın ingilizce coverı oldu. Zaten sesini fazlasıyla beğendiğim adam bir de bu şarkıyla bütünleşince tarif edilemez bir lezzet çıkmış ortaya size de dinlemenizi tavsiye ederim.


2-) SoYou&JunggiGo-Some

Nerdeyse izlediğim her programda kısa kısa bölümlerini duyup ne kadar tatlı bir şarkı kim söylüyor ki dediğim tatlılar tatlısı, sevimlilikten keşke yanakları olsa da sıksam dediğim şarkı (hayal gücüm de çok geniştir :) )
Sistar'dan tanıdığım, Hyorin'in muhteşem ötesi sesinin yanında maalesef ki onun güzel sesinin harcandığını düşündüğüm Soyu, bu şarkıyla birlikte tanıyıp sevdiğim JunggiGo ile düet yapmış ve çokta güzel olmuş. 
Klibi de en az şarkı kadar tatlı. Yine Sistar grubundan tanıdığımız oyunculukta kendini geliştirmeye kararlı maknaemiz ve nerden hatırladığımı hatırlayamadığım sevimli çocuk oynuyor. Yerim ki çok sevilesisiniz siz. Figtingg :) 
Ayrıca Roommate programından Nana ve SeHo'nun yaptığı dudak senkronunu da izlemenizi tavsiye ederim çok eğlenceli :)



3-) K Will-Day 1

K Will bana göre en başırılı erkek solo sanatçısı. Gerek sesiyle, gerek şarkılarının kalitesiyle, gerek şarkılarını tamamlayan mükemmel klipleriyle benim gözümde 1 numaraya yerleşiyor açık ve net. Yine bütün bu gerek dediğim şeyleri birleştirip harika bir şarkı sunmuş bize K Will. Ses desen; kulağı olan, işitme engeli olmayan herkes benimle müzikal konuda çok iyi olduğu konusunda hemfikirdir diye düşünüyorum. Kalite desen; bu adam imzasını attıysa sorgulamam bile. Klip desem ; Oy oy oyy yeriim. K Will'ciğim yine Sistar kızlarından birini almış yanına sevgili Soyu oynuyor klipte ve ona Roommate programında sevdiğim gamzeleri yiyilesi Park Min Woo eşlik ediyor. Sevdiği kıza kendini gösterebilmek için şekilden şekile girmesi falan izleyin arkadaşlar çok tatlı. Bana güvenebilirsiniz Koreli meteor avcısıyımdır :)

4-)GOT7-A
Bu GOT7 la benim sorunum ne cidden bilmiyorum. Albümleri çıkar çıkmaz bütün şarkıları ilk günden başlayarak düzenli bir şekilde milyon kere dinleyip birkaç günde tüketiyorum sonra makine gibi sürekli şarkı çıkartmalarını bekliyorum. Onlar da insan her saniye albüm çıkaramazlar, klip çekemezler diyorum ama işte kime diyorsam sanki bir türlü anlayamıyorum. Çocuklar çok kısa arayla 2. albümlerini çıkarttılar daha 2 ay bile olmadan ben 'hani yeni albüüümmm, yeni albüm istiyorum' diye bağırmalara başladım bile. Galiba grubun fangirlü olucam. Yoksa çoktan oldum bile mi? 'Jacksooonnn' 'JJ Projecttt' 'Maarkk'.. Evet nuna fan da oldum 'Bambaamm' 'Youngjaaaee' 'Yugyeommm'..
Neyse ben daha da delirmeden buna burda bir son veriyim sizde klibi izleyin
(Forever Young ve Good Tonight şarkılarına da bir göz atmanızı tavsiye ederim )



5-) 2NE1-Come Back Home

Bu şarkıyı birazcık geç keşfetmiş olabilirim ama çok azcık yani. Çok 2NE1 dinleyen biri değilimdir aslında. Sevmesine severim bazı şarkıları cidden hoş ama sürekli aklımda bu grubu takip etmeliyim düşüncesiyle de gezmem. Ancaak ben ne zaman Roommate izlemeye başladım da çiçek çocuklarımız 'Come Back Bom' coverı yaptı işte ipler o zaman bende koptu. Replay replay replay replay.. Bir de soradan akustik versiyonunu keşfettim.. Bu şarkının ömrü çok uzun değil sanırım. Günde 1500 kere dinlersen sadece bu değil her şarkıdan bıkarsın. Kendimi biraz yavaşlatmam lazıımm..



6-) Akdong Musician-Give Love

Kpop Star-2'nin kazananları yetenekli kardeşler gerçekten çok sevdiğim bir ikili. Yarışmada söyledikleri ve albümlerinde olan şarkıların hepsi hoşuma gidiyor ve severek dinliyorum. Ama son zamanlarda Give Love şarkısı kalbimi fetheden oldu. Akdong dinlemek istediğimde elim hemen bu parçaya gidiyor. Eğlenceli,çocuksu ve ilk aşk heyecanı gibi sevimli duygular uyandırıyor insanda.Sizce de öyle değil mi ?


7-) B.A.P-어디니
Asarım, keserim, sert abi, power, warrior çocuklarımıza ne olmuş böyle. Rengarek kıyafetleri, sevimli gülümsemeleri, çocuksu danslarıyla döve döve sevilesi olmamışlar mı ya :) Bu adamlara ne yapsalar yakışıyor nasıl bir şey bu anlamadım. Bana her müzik türünü dinletin rap dinletmeyin derdim bana lafımı geri aldırttılar. Sonra çok sevdiğim rock türünde 'Angel' çıkardılar ağzımın suları aka aka dinledim. Şimdi de tarzlarından tamamen farklı pop türünde şarkı çıkardılar yine ayıla bayıla dinliyorum. Demek ki neymiş adamlar işini biliyormuş. Buyrun sizde şarkıyı dinlerken klibine de bir göz atın

8-) Henry-Trap
Solo çıkış şarkısı "Trap" ile beni deliye çeviren, 'Kim la bu', 'Oğlum bu çocuk kim'  'Nerden çıktı birden bir neden daha önce görmedim' tepkilerine yol açan Henry 2. comeback parçası "1-4-3" ile açıkçası beni biraz hayal kırıklığına uğrattıktan sonra (şarkı kötü diyemem ama benim beklentiler tavan yapmıştı ) 3. comeback parçası "Fantastic" ile geri dönüş yapalı kısa bir zaman oldu ve bende 'işte bu, neredeyse Trap zamanındaki hisleri uyandırtacak kadar iyi' dedirtebildi. Umarım ilerde daha da iyi işler yaparsın bende bol bol nasiplenirim yetenekli çocuk :)

9-) Eric Nam-Heaven's Door

Evet bu biraz eskilerden kalma oldu ama yukarda da dediğim gibi ' eyes, nose lips' coverından sonra aşkım depreşti ve bu şarkısının ne kadar güzel olduğunu bir kere daha anlamış oldum. Vakit tekrar bıkana kadar vaktidir dedim ve hemen işe koyuldum tabiki :))


10-)15&-Rain&Cry

Bence gelmiş geçmiş en iyi 15& şarkısı budur. 'I Dream' den bile iyi cidden. (Yoksa değil mi? Tam karar veremedim aslında ama çok iyi işte anlayın siz) Ritim,verdiği duygu,şarkıyı söyleyen güçlü sesler.. Vay be kızlarda ne ses var her defasında beni 'neden bu kadar yeteneksizim' moduna sokup eziklik kompleksine sokuyorlar ama yine de onları çok seviyorum. Boşverin 'Somebody' tarzı saçma şarkıları siz böyle süpersiniz aynen devam kızlar.


Listem burda sona ermişti ama son dakikada kendime yeni bir takıntı daha bulduuum yuppiii

11-)HA:TFELT-Ain't Nobody

Şarkıyı ilk defa yaklaşık 15-20 dakika önce dinledim ve şuan yaklaşık 5. tekrarındayım. Vay canına JYP bu işi biliyor diyorum işte. özellikle son zamanlarda çıkan bayan sololar cidden çok iyi. Sevgili Wonder Girls'ün güzel sesli Yenny'si böylece geri dönüşünü çok iyi yapmış bulunuyor. Off  cidden nakarat kısmı harikaa arkadaşlar kesinlikle bunu dinlemelisiniz!!


Bir listenin daha böylelikle sonuna gelmiş bulunmaktayım. Anladım ki son zamanlarda huzur veren sakin şarkıları dinlemeyi daha çok seviyorum. Yazı yazdıkça kendimi daha iyi anlıyor olmamı seviyorum çok güzel bir his. Sürekli yazı yazasım var bunun ardından hemen bir yazı da gelebilir yani. O zamana kadar hoşçakalın :)
Özge..

2 yorum:

  1. eyes nose lips eric nam cover çok begendim. diger sarkılarda iyi.
    güzel yazı olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene sevindim ve yorumun için çok teşekkür ederim ^^

    YanıtlaSil