8 Ağustos 2014 Cuma

Sulak Yerde Yetişmiş Maknaeler,Maknealerimiz

Bu yazımda maknae olmalarına rağmen hyunglarından daha iri vücuda ya da daha uzun boya sahip sulak yerde yetişmiş üyeleri sıralacağım.

JYP'nin böyle bir fantezisi olacak ki genelde gruplardaki maknaelerin maşallahı var hem yapı hem boy olarak adeta abilerini eziyorlar

2PM CHANSUNG


Profil bilgileri gözler önünde olmasa ve biri bana 'bu çocuk grubun maknaesi' dese açık ve net ' Ya bi yürü git kimi kandırıyorsun sen' derdim. Boy desen boy, omuz genişliği desen omuz genişliği, vücut desen wooowww yani. Hala bile açıklama yapsalar 'aslında Chansung grubun en büyüğü bunu nedenini bizimde bilmediğimiz bir sebepten sakladık' deseler 'Ben biliyodum zaten herhalde öyle olacak aslanım benim' derim yani yaparım bunu :)

2AM JİNWOON


Rocker baby tamam grubun en büyük göstereni o değil hatta o bebek gibi güzel suratıyla belli ki maknae ama bir boy var bir de kas var ki abooww o ne öyle :) Sadece sulak bir yerde yetişmemiş sulak bir spor salonunda yetişmiş çokta iyi olmuş yani. Bi saniye ağzımın sularını silip geliyorum :)


GOT7 YUGYEOM


En başından beri 2. bir Chansung vakası diye tanımlıyorum ben bu olayı. Bambam desen tamam Yongjae desen tamam hatta Jr,Jb,Mark desen tamam ama Yugyeom? Hareketlerine, utangaç tavırlarına bakınca 'ayy ne sevimli bişeysin sen ablasıı' diye döve döve sevmek isteyeceğin biriyken, daha 17 yaşında spor yüzü görmemiş olup eğitilmeye bu kadar açık bir vücutla 'Nayır nolamaz ya şimdi ben senin nunan mıyım?' dedirtip kısa süreli moral bozukluğuna yol açan bir çocuk. Sen ilerde spora falan başla, kendini daha da geliştir bırak GOT7 üyelerini 2PM, 2AM hyunglarını bile geçersin. Bu kadar da iddialıyım. Çok canlar yakacaksın Yugyeom çoook. Erkek değil misiniz işte bide üstüne sen idolsün :)

JYP ailesi burda son buluyor. Kızlarımız Wonder Girls olsun Miss A olsun gayet normaller. O zaman devam ediyorum


CNBLUE-JUNGSHIN


Bildiğin deve yani daha ne diyim. Yonghwa yanında boy komplesine girmekte haklı, kesinlikle haklı. Ben yanımda benden bikaç santim uzun arkadaş görünce ' kısayım ben ya ühüüü' moduna girmeye meyilliylen bu çocuk tabiki haklı. Koskoca lider maknaenin yanında minnacık kalsın olur mu hiç. Çokta sevecen kerata (kerata derken lafın gelişi yani benden 4 yaş büyük kendisi:)) . Bütün grup üyelerinin en çok vakit geçirmekten hoşlandığı üye o. Kendini ne kadar sevdirdiyse artık helal olsun maknaeme :)


B.A.P-ZELO


Tatlı şeeeyy benden küçük bir idol daha. Ablacım sen daha uzamayı düşünüyor musun amacın ne başın göğe mi ersin? Yakında herkesin yanında anormal dercede uzun kalcaksın. Zaten zayıf bişeysin daha fazlası yakışmaz (mı acaba?:)) . Hayır kendini düşünmüyosan hyunglarını düşün asarım,keserim,warrior,power çocuklar küçük kardeşlerinden kısa olmayı kaldıramaz belki. Hoş bu sıralar kafa sallayarak,şebek şebek hareketlerle odinii modundalar ama olsun :))


BEAST-DONGWOON


En kısa K-pop gruplarından birinin maknaesinin de böyle olması cidden şaşırtıcı doğrusu. Grubu ilk gördüğümde maknae tahminime göre Yoseob olmalıydı o değilse Gikwang'tır yani. Yine yanılmışım :) Ben mi yaş tahmini yapamıyorum acaba? Ama hayır ya kaşık kadar suratıyla, aegyolarıyla Yoseob maknae değil diyosanız bende bi sorun yok bu maknaeler gerçekten bol yağış alan bir yerde yetişmişler. Büyük ihtimal evlerini hep su basıyordu. Başka açıklaması olamaz :)


EXO-SEHUN


Orda Chen var, D.O var, Luhan var sen git Sehun'u maknae yap. Hakkında fazla bilgim olmadığı için buraya bişeyler karalayamayacağım ama yani böyle en küçük olmaz ki cıkcıkcık :)

Big boylarımız bu kadar biraz da hanım kızlarımıza göz atalım :)

SNSD-SEOHYUN


Kızlarda genelde sorun yok hepsi minnacık, hepsi küçük gösteriyor zaten ama birkaç tane istisnamız var onlarda biri de SNSD namı diğer Girls Genaration'un maknaesi SeoHyun. We Got Married'te tam olarak tanıdığım, sevdiğim kitap kurdu kızımız. Okuduğumuz tarzlar tamamen farklı hatta zıt olsa da kendime yakın buldum yani ortak noktamız var işte :) Maknaelik konusuna geri dönersek..Sunny maknae bence ya kısacık boyu, kendi üyelerini bile deli eden aegyolarıyla tam bir maknae olur ondan. Seohyun da kendini bilen, ağır başlı tavırlayla lider olsun. Çok okuyan çok bilirmiş akıl yaşta değil baştaymış. Bunu neden dedim şimdi ben beynim yavaşlamaya başka yerlere kaymaya başladı galiba saatte epey geç oldu hani :)


2NE1-MINZY



Hemen son üyemize geçiyorum. Kore'de yaşından küçük gösterme kuralını çiğneyerek yaşından büyük gösteren bir arkadaş. 30 larına gelmiş  Bom ve Sandara unnilerinden daha büyük göstermiyor mu sizce de ? Zaten üyelerin dediğine göre hissettirdiği yaş 40mış. Belki dış görünüşten bahsetmiyolar ama sonuçta 19 yaşındaki kız 40 olarak anılıyor.Amaaan gittikçe daha da gençleşiyo bunlar zaten sorun değil yani :)

Eveeet şimdilik benim aklıma gelenler bu kadar. Sizin aklınıza gelen varsa yorumlara eklerseniz sevinirim ^^

Özge..


1 yorum:

  1. JYP ailesi gerçekten öyle Suzy de yaşından büyük gösteriyo bence ama gruba bakarsak en küçük olduğu belli tabiki :)
    Yazılarını beğenerek okuyorum yeni yazını bekliyorum ^^

    YanıtlaSil