Youngjae etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Youngjae etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

24 Şubat 2015 Salı

Dream Knight - Bölüm 6

Üzücü bir bölümün ardından gelen güzel bir bölümle karşınızdayım arkadaşlar :)
İlk olarak kızımızı alçılarından kurtulmuş olarak görüyoruz


Diğer güzel haber GOT3'yi ekranda görüyoruz. Evet hayal değil gerçek sonunda sahip çıkacaklar Maknae Line'a :)


Ve ve vee SS501'in biricik maknae'si, yetenekli baby Kim Hyung Jun. Kamera arkası fotoğraflarını gördüğümden beri sabırsızlıkla beklediğim bölüm bu bölümmüş çok mutluyum :) GOT501 <3


Bebeğimiz dizide PD yani Yönetmek rölünde, okulda idollerimizin çekimlerini gerçekleştiriyorlar. O sırada böylesine ünlü olduklarını bilmeyen Min bunu öğrenince etrafa kalp saçmaya başlıyor :)


Hadi ama Min yine mi Inyoung'la yarışacaksın.. Bak o çalışmalara çoktan başladı bile. Ama öyle görünüyor ki sen hiç çalışmasan da Kkap Min olaraktan onu yenersin hiç endişelenme asdfghj



Yeteneksizliğini bizim çocuklarla kıyaslamaya kalkma o senin kişisel beceriksizliğin :) Bu çocuklar yetenek olarak doğdular sonra ağız,burun vs oluştu kızım :))

Bu böyle olmaz diyen lider en temelden başlamaya karar verir. Bacağı güçlendirmek için spor


Çekimlere geri  dönersek. Okul hayatından,arkadaşlıktan bahsediyorlar. Popi çocuklar YugBam'in kankaları havada uçuşuyor :)Peki ya Jr??



Arkadaşlar bir sorum olacak *Yugyeom o kıza neden sarılıyor??*
Bilene 1000 won ödül asdfgh



Junio başı sıkıştığında Inyoung'la arkadaş olmayı alışkanlık haline getirecek sanırım :)
Kendine arkadaş buldu ya hemen ilgilenmeye başlar. Çocuk dans hocası bile oldu.


MarkSon'cum kıza hak vermek lazım. Böyle dans hocası bulacağımı bilsem hiç durmam dans kursuna yazılırım hemen ama nerdeeee :)




Bunu gören Jb durur mu yapıştırmış cevabı "o öyle yapılmaz böyle yapılır."


 Sonra başlar kim daha iyi diye laf dalaşı. Tabi ki bu sadece lafta kalmaz.. Vee karşınızda dans yarışı :))

Bizim sevimli yönetmenin tek derdi de bu muhteşem anları yakalayabilmek. Nasıl da seviniyor Allahım yerim ben bu koca bebeği çok seviyorum ya :)

.
.

Bahçedeki çekimlerden sonra sınıfa geçiyorlar ve sunbae maknae hesapta olmayan bir çekimi araya sıkıştırmaya çalışıyor :)



Jun'un çekim istekleri yüzünden Jr çıldıra dursun bizim diğer şapşikler hala dans yarışındalar.


Gerçekten bu sahneyi izlerken gülmekten karnıma ağrılar girdi. kameraman gibi bitmesi için bende yalvardım





Ve 1 adet sıkılmış uykulu YoungJae. Bitmedi, bitmez daha sen tak kulaklığını uyu :)
.
.



Jr Inyoung sayesinde kaçtı ama anlaşıldığı üzere inatçı PD'nin peşlerini bırakmaya niyeti yok:)


  Bu boş odada zaman nasıl geçer,bari bizde oyun oynayalım diyen ikili böyle görüntülerin  ortaya çıkmasını sağlarlar. Jr o duduşlarını koparırım. Ne sevimli şeysin ya döve döve sevmek istiyorum seni :)

Tamam hadi bu kadar tatlılık yeter şu odadan çıkın artık derken.. Kaçma girişimlerine başlarlar ve Jb'ye yakalanırlar



Takılmak?? Nasıl laflar onlar omma hiç yakışıyor mu sana? Kolunu da atmışsın kızın omzuna töbe töbee. Böyle şeyler yaparsan appa da seni dondurur. Ayağını denk al


Bunun sanki böyle olmaması gerekirdi. Jr nasıl anladı hemen insan olmadıklarını? Sizde de bir şeyler var ama hadi hayırlısı diğer bölümde anlaşılır herhalde

Eveet böylece güzel bir bölümün sonuna geldik. Olabilecek en hızlı şekilde yazıp dizinin normal zamanına yetişmek istiyorum artık.Hadi bana Fighting!!

Özge..

23 Şubat 2015 Pazartesi

Dream Knight - Bölüm 5

İnternetsizliğin gözü kör olsun. Kaldığım yurtta 2 yıldır şu internet sorunu hep oluyor. Ne yazı yazabiliyorum ne dizi izleyebiliyorum. Neyse ki bugün geldi ve bende hemen yazımı yazmaya başlıyorum.

En son biz ahgasaeler vefat etmiştik dimi? Fantastik dizimize bizde uyum sağlıyoruz ve birden canlanıyoruz, devam edelim bakalım :)
Tahmin ettiğim gibi kız kıyameti koparmıyor, sadece biraz aklı karışmış. Normaldir JB'ye bu kadar yakın olan bir kızın beyninin sağ lobuyla sol lobu el ele tutuşur halay çeker :))


Hadi ayrılın arkadaşlar daha ne bekliyorsunuz derken... İşte bu olmamalıydı , dedim ben size Jackson'a yakalanmamalıydınız. Dilinden nasıl kurtulacaksınız şimdi :)


Ya ben bu Ceyvaypi Baba'yı çok seviyorum, çok sevimli yerim kiii. Böyle bi babam olsun beni evlat edinsin :)

Ajan şövalyeler iş başında. Zeki,çevik,yakışıklı..



Ve aptal. Hee Jackson yemek yediler beraber nolmuş yani sende gittin tek başına yemek yedin :) Sorgu sual bitince dağılıyorlar. Inyoung içeri giriyor,yaramaz bebeler uyuyor.


Sadece bir kaza? Sen bu olaya kaza mı diyorsun? Ne kazası bu bir lütuf kızım. Sende şapsal şapşal sırıtma JaeBum çok tatlı oluyorsun kıskanasım geliyor
.
.

Sabah okulda mutlu bir telaş var. Dans festivali yaklaşıyor. Yihuu evet bizim de görmek istediğimiz şeyler bunlar :)


Inyoung'ta konuşulanları can kulağıyla dinliyor sonuçta işin ucunda Jr var. Heyecanlanıyor,yarışmaya katılmaya hevesleniyor ama maalesef bacağı.. Senin de şanssız olabileceğin şeyler varmış be canım :) Hoş söylenenlere göre bacağın iyi olsa da değişen bir şey olmazmış



Arkadaş yönünden de şanssız çıktı..Şu kıza bak ya 1. olmak istiyormuş tut saçını başını yol. Bir de arkadaş diye geçiniyor tipi kayık gerzek. Tabi muhteşem GOT4 şövalyeleri Inyoung'u korumaya alıyorlar. Belki de mucize yaratırlar :)



Min'cim, şeker kızım sen hayırdır ? Aşağılayabilecek konumda mısın şuan? bence sus ve yoluna devam et.

İyi niyetlerinin sonucu da bu. Yok anam bu kıza yardım da yaramıyor bir gün kafayı yedirtecek bana hadi hayırlısı..
.
.

Böyle üzgün üzgün parka gitmiş tek başına otururken alçısındaki bir yazıyı fark ediyor "Bubidi babidi bu". Annesiyle olduğu zamandan kalma bir anı


Sonra karşısına Jb çıkıyor. O yazmış yazıyı.



Bana böyle teklifte bulunsa "Evet evet evet Jeju adasında kır düğünü olsun" diye boynuna atlardım.İşte tam da bu yüzden bana demiyor sanırım asdfghj.
Kendi hayal alemimden çıkıp diziye dönecek olursam bu sefer Inyoung'un anne babasının öldüğü zamana dönüyoruz. Kızın başına gelenler yetmiyormuş gibi bir de teyzesi olacak .... (siz doldurun artık) çıkıyor ortaya ve her şeyini elinden alıyor.


Sonra doktorun teşhisi...  İzlerken ben bile yeter artık dedim cidden nasıl dayanılır bu kadar çok şeye. Çığlık atıp kendini avutmaya çalıştığında cidden üzüldüm kıyamam :(




Ve artık dayanamıyor da. Akan gözyaşlarıyla beraber şövalyeleri yardıma geliyor


Cidden beni üzün ağır bir bölümdü içimden yazmak bile gelmedi diyebilirim. Eğlenceli eğlenceli takılsaydık ne gerek vardı böyle şeylere. Diğer bölüm bol danslı,bol kahkahalı olur inşallah

Özge..

10 Şubat 2015 Salı

Dream Knight - Bölüm 3

Uzun bir aradan sonra tekrar yolculukta yazı yazıyorum. 3. bölümü de yol bitene kadar yazarım diye tahmin ediyorum 18 saat sonuçta. O zaman başlayalım :) (Başlayamadı)
Yurda geldim, uyudum, uyandım, yemek yedim, yatağıma uzandım ve yazmaya başlıyorum :)

En son bizim 4 lü kızın evini benimsemiş zorla girmeye çalışıyordu. Bu bölümde de aynen çalışmalara devam


İtiraf edin böyle tam kız ayartmaya çalışan sapıklara benzemişsiniz. Tehlikeli olurmuşta, korumak isterlermişte yaw he hee :))











Amaa Jackson akıllı,Jackson kurnaz,Jakson işini biliyor. Tipini yediğim pis yalancı :) Neyse işte kendilerini Lan ajumma'nın çocuğu olarak yutturdular kızcağıza



Sonuç eve girmeyi başaramadılar ama dışarıdaki yatağı kapabildiler. Bu kız hiç işini bilmiyor cidden neyse bilmesinde zaten hiç gerek yok ayrı ayrı takılsınlar :)




Ah ahh bu ortamı yaratmak kaç genç kızın hayali haberin var mı Inyoung hanım. GOT7 Turkey sayfasında bile 10.000 den fazla kişi var. Azcık kıymetini bil.

Dipnot: Mark evladım o kaykayı 2 saniye bile bırakmadın elinden,yatağa bile onunla giriyorsun sence de biraz abartmıyor musun? :)



Neyse iste konumuza dönelim.Çocuklar yerlerine yerleşe dursun Inyoung'ta içeride annesiyle beraber şarkı söyleyip dans ettikleri videolarını izlerken uyuyakalır.



Sabah gözünü açtığında karşılaştığı manzara iç burkarcasına güzeldir. Tabi ki yine kızımız bu güzelliğin farkında değil...



Bu çocuklar aç.Sürekli çocuklara bağırmayı, burda ne işiniz var diye sorgulamayı bırakta ben bu çocukları nasıl doyururum diye düşünmeye bak. RealGOT7 izleseydin biraz bunun zor iş olduğunu sen de biliyor olurdun.



Bak bak laflara bak kahve çekirdeklerini yiyeceklermiş. Acıtasyon da yaparlarmış :) Ama kızın parası yok onu ne yapıcaz? Tabi ki kahraman 4 lü devreye girecek burda.

*Mark sen hayırdır kızın elini tutmalar falan?? 1. bölümde de yanına gidip omzuna dokunduğun gözümden kaçmamıştı haberin olsun.*

Ve şov başlasın


*Yine 2PM'in 10 Out of 10 şarkısını kullanmışlar. Şarkıyı o kadar benimsediler ki bazı hayranların bu şarkıyı GOT7'ın sandığına iddiaya girebilirim :) *




Burda kıza düşen rolde hayran hayran bakmak oluyor :) Bende başta grupta 97li bile var ablasıyım bunların eheehee minikler dedim dedim şimdi dibim düşüyo da toplayamıyorum asdfghj


Kamera kalabalığa yöneliyo ve o da ne Chansung, sarı saçlı Chansung. Yugyeom'un bir üst modeli naptın kendine böyle :(


Her neyse olan olmuş artık. Eğleniyor musun bari? Bu fazla uzun sürmeyecek merak etme.. Inyoung paraları toplarken izleyiciler arasındaki Chansung'u farkeder.




Cimri olma Chansung cimri olma. Sen ki yaşayan efsanesin, sen ki ünlü süper idolsün bu kadarcık para seni dara sokacak değil ya. Son damlasına kadar iç kahveni de rahatla :))


Para toplama merasiminden sonra "A" ve "Follow Me" kliplerini harmanlarcasına oluşturulmuş bölüme geçiyoruz. Market ve oyun alanı :)


Güzel güzel hep beraber alışverişe başlarlar. Sonra da klasik, kızın ulaşamadığı rafa uzanan uzun erkek (!) sahnesi çekmeye karar verirler. Hani şu "ayy çok romantiiikkk" dediğimiz türden. Ama Jackson esas oğlan olunca durum bizim için çok farklı oluyor :)

Senin havan kime Jackson?  Gizli topuğun kaç santim sen ondan haber ver önce  asdfghj



Bu iş çok uzadı market alışverişini büyüklere bırakalım biz oyun oynayalım diyen YoungJae&Jackson&Mark bebe üçlüsü ortamdan gizlice uzaklaşır :)






*Bu bölüm MarkSon severlere 1 ay yetecek kadar malzemeyle dolu asdfgh*





Onlar eğlene dursun JB'miz liderimiz çatlak bir fan girlle birlikte kafayı yememek için uğraşmaktadır.




Neyse ki kazasız belasız market faslını da bitirdiler. Sıra geldi yemek yapma kısmına. Çocuklarda bir atılganlık, bir yardım severlik ..


Ah ahh Bambam de orda olsaydı ne kadar güzel yemek yapardı becerikli minnoş :)
*YoungJae sen ne tatlı bir şeysin oğlum ^^ Sen hep şarkı söyle hatta hiç susma :) *


İçeride yemek yapan GOT4 ve açık havada yatıp dinlenen Inyoung. Ne şans var kızda. Daha da bir şey demiyorum..
.
.
.
Bizim çocuklarda şanslı çıktı. YoungJae şarkı dinlemek için kızın telefonunu aldığında Lan ajummanın oğlundan kıza mesaj geldi. Daha ne dediğini bile anlamadığı bir kıza  aşık olmuş, gelmiycekmiş. Bizim de işimize gelir bu gelme zaten :)

.
.




Bu sorunu da hallettikten sonra aşçılarımıza geri dönelim. Yemeği biz yapalım diye atılan MarkSon oyun oynarken 2Jae de yemekleri yapmaya başlar.





Bu zamana kadar her şey iyi hiçbir sorun yok. Ne kıza birileri sataştı ne de çocuklara bir şey oldu. Ama olmaz, senaristler böyle bitmesine izin veremez.



Kızın kamerasını tuzla buz ettiniz. Annesiyle hatırlarının olduğu kamera..Evin içinde top oynanmaz bilmiyor musunuz çocuklar?


Sonuç: Kapı dışarı edildiler, 1 kova su başlarından aşağıya döküldü ve yine aç kaldılar. Ayrıca böyle ortadan kaybolmalar falan.. Noldu nereye gidiyosunuz?? Bende geliyim ? :))


Böylece bir bölümün daha sonuna geldik. (Jr,Bambam,Yugyeom'suz bir bölümün!!) Diğer bölümlerde GOT3'ye de yer verilsin amaa. Senaristler size sahip sesleniyorum sahip çıkalım GOT3'ye....

Özge..