10 Şubat 2015 Salı

Dream Knight - Bölüm 3

Uzun bir aradan sonra tekrar yolculukta yazı yazıyorum. 3. bölümü de yol bitene kadar yazarım diye tahmin ediyorum 18 saat sonuçta. O zaman başlayalım :) (Başlayamadı)
Yurda geldim, uyudum, uyandım, yemek yedim, yatağıma uzandım ve yazmaya başlıyorum :)

En son bizim 4 lü kızın evini benimsemiş zorla girmeye çalışıyordu. Bu bölümde de aynen çalışmalara devam


İtiraf edin böyle tam kız ayartmaya çalışan sapıklara benzemişsiniz. Tehlikeli olurmuşta, korumak isterlermişte yaw he hee :))











Amaa Jackson akıllı,Jackson kurnaz,Jakson işini biliyor. Tipini yediğim pis yalancı :) Neyse işte kendilerini Lan ajumma'nın çocuğu olarak yutturdular kızcağıza



Sonuç eve girmeyi başaramadılar ama dışarıdaki yatağı kapabildiler. Bu kız hiç işini bilmiyor cidden neyse bilmesinde zaten hiç gerek yok ayrı ayrı takılsınlar :)




Ah ahh bu ortamı yaratmak kaç genç kızın hayali haberin var mı Inyoung hanım. GOT7 Turkey sayfasında bile 10.000 den fazla kişi var. Azcık kıymetini bil.

Dipnot: Mark evladım o kaykayı 2 saniye bile bırakmadın elinden,yatağa bile onunla giriyorsun sence de biraz abartmıyor musun? :)



Neyse iste konumuza dönelim.Çocuklar yerlerine yerleşe dursun Inyoung'ta içeride annesiyle beraber şarkı söyleyip dans ettikleri videolarını izlerken uyuyakalır.



Sabah gözünü açtığında karşılaştığı manzara iç burkarcasına güzeldir. Tabi ki yine kızımız bu güzelliğin farkında değil...



Bu çocuklar aç.Sürekli çocuklara bağırmayı, burda ne işiniz var diye sorgulamayı bırakta ben bu çocukları nasıl doyururum diye düşünmeye bak. RealGOT7 izleseydin biraz bunun zor iş olduğunu sen de biliyor olurdun.



Bak bak laflara bak kahve çekirdeklerini yiyeceklermiş. Acıtasyon da yaparlarmış :) Ama kızın parası yok onu ne yapıcaz? Tabi ki kahraman 4 lü devreye girecek burda.

*Mark sen hayırdır kızın elini tutmalar falan?? 1. bölümde de yanına gidip omzuna dokunduğun gözümden kaçmamıştı haberin olsun.*

Ve şov başlasın


*Yine 2PM'in 10 Out of 10 şarkısını kullanmışlar. Şarkıyı o kadar benimsediler ki bazı hayranların bu şarkıyı GOT7'ın sandığına iddiaya girebilirim :) *




Burda kıza düşen rolde hayran hayran bakmak oluyor :) Bende başta grupta 97li bile var ablasıyım bunların eheehee minikler dedim dedim şimdi dibim düşüyo da toplayamıyorum asdfghj


Kamera kalabalığa yöneliyo ve o da ne Chansung, sarı saçlı Chansung. Yugyeom'un bir üst modeli naptın kendine böyle :(


Her neyse olan olmuş artık. Eğleniyor musun bari? Bu fazla uzun sürmeyecek merak etme.. Inyoung paraları toplarken izleyiciler arasındaki Chansung'u farkeder.




Cimri olma Chansung cimri olma. Sen ki yaşayan efsanesin, sen ki ünlü süper idolsün bu kadarcık para seni dara sokacak değil ya. Son damlasına kadar iç kahveni de rahatla :))


Para toplama merasiminden sonra "A" ve "Follow Me" kliplerini harmanlarcasına oluşturulmuş bölüme geçiyoruz. Market ve oyun alanı :)


Güzel güzel hep beraber alışverişe başlarlar. Sonra da klasik, kızın ulaşamadığı rafa uzanan uzun erkek (!) sahnesi çekmeye karar verirler. Hani şu "ayy çok romantiiikkk" dediğimiz türden. Ama Jackson esas oğlan olunca durum bizim için çok farklı oluyor :)

Senin havan kime Jackson?  Gizli topuğun kaç santim sen ondan haber ver önce  asdfghj



Bu iş çok uzadı market alışverişini büyüklere bırakalım biz oyun oynayalım diyen YoungJae&Jackson&Mark bebe üçlüsü ortamdan gizlice uzaklaşır :)






*Bu bölüm MarkSon severlere 1 ay yetecek kadar malzemeyle dolu asdfgh*





Onlar eğlene dursun JB'miz liderimiz çatlak bir fan girlle birlikte kafayı yememek için uğraşmaktadır.




Neyse ki kazasız belasız market faslını da bitirdiler. Sıra geldi yemek yapma kısmına. Çocuklarda bir atılganlık, bir yardım severlik ..


Ah ahh Bambam de orda olsaydı ne kadar güzel yemek yapardı becerikli minnoş :)
*YoungJae sen ne tatlı bir şeysin oğlum ^^ Sen hep şarkı söyle hatta hiç susma :) *


İçeride yemek yapan GOT4 ve açık havada yatıp dinlenen Inyoung. Ne şans var kızda. Daha da bir şey demiyorum..
.
.
.
Bizim çocuklarda şanslı çıktı. YoungJae şarkı dinlemek için kızın telefonunu aldığında Lan ajummanın oğlundan kıza mesaj geldi. Daha ne dediğini bile anlamadığı bir kıza  aşık olmuş, gelmiycekmiş. Bizim de işimize gelir bu gelme zaten :)

.
.




Bu sorunu da hallettikten sonra aşçılarımıza geri dönelim. Yemeği biz yapalım diye atılan MarkSon oyun oynarken 2Jae de yemekleri yapmaya başlar.





Bu zamana kadar her şey iyi hiçbir sorun yok. Ne kıza birileri sataştı ne de çocuklara bir şey oldu. Ama olmaz, senaristler böyle bitmesine izin veremez.



Kızın kamerasını tuzla buz ettiniz. Annesiyle hatırlarının olduğu kamera..Evin içinde top oynanmaz bilmiyor musunuz çocuklar?


Sonuç: Kapı dışarı edildiler, 1 kova su başlarından aşağıya döküldü ve yine aç kaldılar. Ayrıca böyle ortadan kaybolmalar falan.. Noldu nereye gidiyosunuz?? Bende geliyim ? :))


Böylece bir bölümün daha sonuna geldik. (Jr,Bambam,Yugyeom'suz bir bölümün!!) Diğer bölümlerde GOT3'ye de yer verilsin amaa. Senaristler size sahip sesleniyorum sahip çıkalım GOT3'ye....

Özge..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder