10 Şubat 2015 Salı

2 Mayıs ''Bizim Günümüz'' :))





Evettt harika bir geri dönüş yapıyorum ^^ Dünkü aldığım harika haberle bu gecede soluğu burada aldım.İçimi dökmek maksatıyla ^^  
Yıllardır hayranı olduğum grubun üyelerinden biri 2 Mayıs'ta Türkiye'de konser vericek!!!!!!!! Ahhhhhhhh saka gibiii!!!!!!!!!!! Hala hayal mi gerçek mi diye düşünüyorum.Belki abartı geliyor bu dediğim ama öyle değil.Sanırım beni ancak benim durumumda olan kişiler anlar :) 
Dün yaptığım temizlik sonucu baygın bir halde koltukta uyukluyordum ki başımdada lanet bir baş ağrısı :D Sonra ne hikmetse bir internete bakıyım tabi her zaman ki takıldığım sayfaları gezinirken SS501 YEKTAM sayfasında ne göreyim konser haberi!! Ağzım 5 karış açık haberi okuyorum baş ağrısı denen illet gitti :D Jung Min 28 Nisan-4 Mayıs arası İstanbul'da olucak.2 Mayıs'ta Bostancı'da bir konser vericek...Yesss!!!! Sonundaa geliyorrrrr!!!!!! Sesiyle,karakteriyle hayranı olduğum insanı canlı canlı dinleyebileceğim ^^ 
Tabikide bu haberi aldıktan sonra soluğu Özge'ye haber vermekte buldum.Konsere tek gidecek değilim ya :D Özgem olmadan aslaaaaaaa!!! Music Bank'a da beraber gittik çoştuk,eğlendik unutulmaz bir gün geçirdik yine öyle bir gün olmalı ^^


Benim haber veriş şeklim :D Neden offladıysam anlamadım :D Ve her zamanki gibi harf hatalarım :D Jung Min'in gelişini haber veriyorum zamanıda söylüyorum Özge Hanım'ın derdi neden yazın olmaması :D Geliyor diye sevineceğine :D İşte şok anı :D Aslında bu haberi Özge'nin bana veriyor olması gerekiyordu işte biz bir süreliğine rolleri değiştik -_-
Tabi bu konuşmalardan sonra nasıl ne yapıcaz nasıl gelicez okulumuz nolucak bilet parasını nasıl biriktircez vs vs.Başladık planlar yapmaya.Sonuç VİP bileti alıcaz 350 tlcik verip :D Oha demeyin adam hakediyor yani gözümü kapatıp vericem kaç senedir bu anı bekliyorum olsun o kadar ^^ İstanbul'da oturuyorum ama şehir dışında okuyorum.İstanbulda oturduğuma sevinmem gerekiyor amaşuanlık sevinemiyorumç.Çünkü Min Bey benim okul zamanımda geliyor ben İstanbul'da yokken.Neyse biz bunuda hallettik :D Hemen okulun akedemik takvimine bakıp hopp sınav tarihlerinin başlangıcını öğrendik o tarihlerde sınavımız yokkmusss ^^ Bu işte tamamdır :D 
Geriye Özge Hanım'ın izin koparmasında onu da halletti cadı nasıl sevindim :) 2 gündür kelebek misali uçuyorum havalarda ^^ 
Sıradaki planımız konserden 1 gün önce Özge'nin bende kalması onuda hallettik mi ver elini konser günü ^^

Bunu ikimizde fazlasıyla hakettik aslında.Ayrı şehirlerde yaşadığımız için senede bir kere oda her zaman olmuyor tabi görüşebiliyoruz.Oda ya konser olursa yada Özge İstanbul'a akrabalarının yanına gelirse.Benim bu yaz Çanakkaleye gitme gibi bir planım vardı ki hala var onu şuanlık es geçiyorum daha vakit var ^^ Neyse işte özledik birbirimizi hasret gidericez bu bahaneyle ^^



Yazımı bitirirken son dileğim umarım Music Bank konserinde yaşadığımız o mutlu anlar gibi bu konserdede harika bir vakit geçiririz.Yıllardır beklediğimiz ve Özge'yle olan ortak hayalimiz olan şey gerçekleşicek.Umarım bizim için herşey düşündüğümüz gibi olur ^^ Yazımı burada sonlandırıyorum kendinize en güzel şekilde bakın :))) 

Çağla...



2 yorum:

  1. vay canına sdfghj
    sizin adınıza çok sevindim :D Ama ben gelse bile gidemiyorum annemler hayatta izin vermez :P

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil