4 Mart 2015 Çarşamba

Dream Knight - Bölüm 8

Yeni bir bölüme yeni bir bilgi ile merhaba :) Aslında çoğumuzun tahmin ettiği bir bilgi olduğunu düşünüyorum.. GOT3 de şövalyeymiş.


Peki nedir bu ? Şövalyelerin var oluş ve yok oluş evresini de açıklıyor bize psikopat ommamız.


Evet şaşırtıcı olan kısım artık şövalye olmamaları.. İnsan olmuşlar, korumak için yaratıldıkları sahiplerine sırt çevirerek. Aynı şeyi Inyoung'a da yapmalarını söylüyorlar..


Ve bir kere sırt çevirdiklerinde bir daha o kişiyi göremeyeceklermiş.. Ne demek oluyo bu şimdi ?

-
-
-

Jr Dans çalışması yaparken görüyoruz ki, duygusuzca Inyoung'u terkedin diyen çocuk bir zamanlar koruduğu kız için hala üzülüyormuş



O nasıl bir ağlamaktır Cunio içim parçalandı olumm :( 
-
-
Jr'ın sabah anlattıklarını yeterli bulmayan Jb basar odasını, yapışır yakasına, doğru düzgün anlat ulan der.



Sanki Cunio sırt çevirmemişte kız intihar etmiş gibi değil miydi az önce? Niye ikisinden birinin ölmesi gerekiyor kiiii.Hadi bakalım zamanla onu da öğreniriz neymiş.


Ah Jr ahhh ne kadar kötü çocuk gibi de dursan o gözlerindeki acı... Kıyamam ki :(  Valla oyunculuğu çok iyi bu çocuğun gitsin bi dizide başrol oynasın götürür işi.
-
-
-
Eski şövalyeler cephesinde işler böyle. Bir de Inyoung napıyor ona bakalım. Kızımız okula gitmek için hazırlanmış muhteşem 4 lüye bakınıyor ama bulamıyor..Zaten muhteşemlikleri de kalmamış, perişan bir şekilde yukardan izliyorlar manzarayı



Ohooo Jb bir şey demeden çekip gider, YoungJae yalnız kalıp düşünmek ister, (Tabiki Markson ayrılmaz ikili yine sarmaş dolaş evlenin de kurtulalım biz de yahu dfghjkldsfg) herkes farklı alemde yani. Böyle olmaz ki sizin birlik olmanız lazım..

Neyse artık onlar kendi kendilerine düşüne dursunlar Inyoung'ta dans çalışmalarına tek başına da olsa devam etsin


Benim tanıdığım Inyoung geri geldi sanırım. Söylenmeye devam etsede kimseler ortalıkta yokken bile dediklerini dinleyip bacaklarını güçlendiriyor :)

Bu sefer kameramızı ezeli rakiplere çeviriyoruz MarkBam. 
Bambam bütün arkadaş canlılığıyla kaykayından düşmüş Mark'ın yanına gider 


Ve ona insan olmanın ne kadar mikemmel bir şey olduğundan bahsetmeye başlar. Şimdiki amaçları da sanırsam 'şövalye olduklarına emin olduk şimdi de insan olmaları için akıllarını çelelim' sanırım.


İnsan olmanın nesi bu kadar güzel Bembem. Ne değişiklik yaşadın olum? Şövalyeyken bisiklet süremiyor muydun ?




Mark'taki bu bakışa anlam vermek isteyenleri yorumlara beklerim asdfghjkl






Ne olursa olsun sonuç başarılı. Nasıl da gülüyor, nasıl da mutlu minik suratlım

Böyle yaparak Mark'ın can evinden vurdun Bam. Sonuçta herkesten çok kaykayıyla samimi bir arkadaş kendisi. 
Neyse siz gidin bir tur daha atın bizde o sırada Youngjae'nin yanına bir uğrayalım.
-
-
Şu sevimliliğe bakın komşulaaar :) Anneeem neye bakıyorsun sen öyle şapşalıımmm :)


Piyano gören masum Mokpo'lu :) Ne güzelde çalarmış, alkışta mı alırmış yanaklarını yediğimin sıpası :D :D


Şu kocaman gülümsemesi beni bir gün öldürecek. YugBamJae yüzünden sübyancı oldum yemin ediyorum asdfghjk
-
-

Neyse ben sakinim. Jackson'a geçebiliriz artık bakalım neler yapıyor bizim çatlak.. ABLAsına yardıma gelmiş  :)


Aiişşş burayı hiç yazmak istemiyorum ya. Bildiğin flörtleşiyolar pamuk şekeriyle.



Secret Garden'a da bağladılar yeter daha fazla yalnız kalamazsınız.Ahgasaeler olarak buna daha fazla dayanamayız, ayrılın. 2. anneyi sahneye alalım lütfen


Teyze ne diyon sen? Yanlış anladın o getirmedi arkadaşını,bizimki geçerken uğrayıvermiş. Aklından başka şeyler geçmesin. Bir ömür falan... Ceksın da hemen tamam diyo töbe töbeee. Ben sana demedim mi bu kız sana büyük diye. Tamam minnoş, sevimli bi suratı olabilir ama senden büyük. Inyoung'ta Jb'den büyük bu dizi niye böyle ya?
-
-
-
Böyle şeylere kafa yormaktan vazgeçtim ne haliniz varsa görün. Inyoung canım hava kararmış hala çalışıyorsun bu ne azim




Tabi ki Ceybi seni yalnız bırakmaz, uzaktan da olsa izler,korur.. 





Liderimiz ,zlerken düşüncelere dalar ve geçmişten sahneler çıkar karşımıza. 

Böylelikle bölümün bitmesine yakın bir gizem daha aydınlatıldı. İlk bölümden beri merak ettiğim bir şeydi. Jb ve Inyoung ilk ne zaman öpüşmüştü. İşte cevabı :))


Çok romantik değil miii ^^ :*)

NOT: Abi dizi filmlerde neden hep komşu çocukları seksi oluyo. Bizim hiç böyle komşumuz olmadı lanet olsun
-
-

Cunio çağırdığı için gitmesi gereken Ceybi not bırakmayı da unutmuyor. Hadi bakalım inşallah yapabilirsiniz o pratiği





Bir kişi bile bırakırsa Inyoung ölür ne demek ya. Öfff çok saçma sinir oldum. Hem nasıl bu kadar duygusuz olursun sen de sevmiyor musun onu? hiç mi ? tamam daha iyi asdfghjk
Şu 4'lünün konuşma vakti geldi artık hep birlikte bir karar almalılar.


Şimdi Jb ben karar verdim siz de buna uyun demek çok mantıklı değil sanki. Hem insan olmak istemeleri çok normal. Hepsinin geçerli sebepleri de var. Jackson'ın aşk (maalesef :) ), Youngjae'nin müzik, Mark'ın kaykay asdfghj


Vaaay Youngjae bu gerçekten çok duygusuzcaydı. Senin gibi sanatçı ruhlu birine hiç yakıştı mı


Uçan tekme ve yumruk? Abi napıyosunuz siz ? Nasıl bir bölüm sonuydu bu böyle hiç sevmedim :( 9. bölümde kendinize çeki düzen vermiş olarak göriyim sizi yoksa çok üzülürüm. Biliyorum üzülmeme dayanamazsınız asdfghjkl

Özge..

5 yorum:

  1. geri kaldın nuna dizi bugün final verdi :(

    YanıtlaSil
  2. ama senin yazdıklarını okumak çok zevkli içimdekileri döküyosun :D 12 bölümde sende benim kadar sinirlenecesin sanırım yada ben öyle düşünüyorum. :D :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef biraz gec kaldim :( Suan tatildeyim donunce diger bolumleri yazicam hemen. 12. bolumu izlememek ve yapilan yorumlari okumamak icin kendimi zor tutuyorum :)

      Sil
  3. ilk olarak ben Mark'ın o bakışının ''hadi yaa ne değişti'' bakışı olarak düşünüyorum haraketleri ne kadar zıttına olsa da asdfghjk ablacımm sana da kolay gelsin diğer yazını heyecanla bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimii "Sen cok biliyon bücür " dermis gibi asgkskgdksh
      Cok tesekkur ederim canim :) :)

      Sil