16 Eylül 2013 Pazartesi

Harika 4 tane KDrama tanıtımı !!!

Size 4 tane bomba dizi tanıtacağım..Zaten bu yazıyı yazmaya başlamadan önce twitterdan duyurmuştum istiyorsanız yazacağım diye.Hatta size kendimi tanıttığım yazımdada söylemiştim yazacağımı :D Neyse konuyu daha fazla uzatmadan başlıyorum yazıma ^^

WHO ARE YOU 

Afişi 

Bu diziye tatilden dönüşte tavsiye üzerine başladım.Başladığım an beni kendine bağladı.Her diziye o kadar çabuk bağlanıp sevmiyorum ama bu dizi cidden bir başka.Oyuncular olsun konusu olsun Ostları olsun herşeyiyle şahane.Başlamadıysanız hiç durmayın hemen oturup elinize kahvenizi alıp izlemeye gidin ^^
Dizinin şuanda 15 bölümü yayınlandı.15. bölümü final diye okumuştum bir yerde ama final değilmiş.Bu haberi duyduğuma sevindim doğrusu...
Başrol oyuncularından sadece iki kişiyi tanıyorum.So E-Hyun ve Taecyeon (2pm).
So E-Hyun sevdiğim oyunculardan biri.Daha önce Kim Hyung Jun'la (SS501) aynı dizide oynamıştı.Orada tanıyıp oyunuculuğunu artı saçlarını çok sevmiştim :D Sizde benim gibi saçlarına bayılıyormusunuz? ^^
Taecyeon'u herkes tanır zaten daha önce Dream High'da oynamıştı.Oradaki oyunculuğuna göre bu dizide oyunculuğu arasında baya fark var diyebilirim size.Bu cümlemi olumlu yönde düşünün güzel iş çıkarmış kendisi ^^
Dizinin konusuna gelicek olursak.Shi-On(So E-Hyun) ve Gun Woo(Taecyeon) iki dedektifi canlandırıyorlar.Ve dizinin en can alıcı noktasıysa Shi-On'un hayaletleri görebilme yeteneği.Zaten dizi burdan sonra sürükleyici olmaya başlıyor.Shi-On hayaletlere yardım etmeye başladıktan sonra olaylar gelişiyor.
Birde afişteki görmüş olduğunuz diğer oyuncu.Onu da bu dizide tanıdım.Aşık oldum diyebilirim haha *-* Dizide Lee Hyung Joon adını çok duyacaksınız.Daha fazla kopya vermiyorum eğer devam edersem spoi verebilirim o yüzden burada sonlandırıyorum ^^ 

MASTER'S SUN

Afişi

İkinci bomba diziye geldik!!!!
Afişi bile can alıcı bir şekilde harika.
Bu dramayı tatile gitmeden önce bekliyordum henüz bölümleri yayınlanmamıştı.Teaserları o kadar güzeldi ki insanı fena halde merak ettiriyordu.2 hafta sonra tatilden bir geldim yayınlanmaya başlamış bile.Nasıl sevindiğimi anlatamam :D
Şimdi diziden size birazcık bahsedeyim.Afiştende görmüş olduğunuz ki başrolde 2 bomba isim var.So Ji Sub ve Kang Hyo Jin.ve birde Reply 1997 dizisinden tanıdığımız yakışıklı Seo İn Guk oynuyor.
Karakterlerden biraz bahsedicek olursam Joong Won(So Ji Sub) müthiş derecede yakışıklı ve paragöz bir şirket sahibidir.Resmen para hastası bir adam :D Her cümlesinde para kelimesini duyabilirsiniz :D Ayrıca bir tane kullandığı kelime var ki ben ona bayılıyorum.Bu kelimeyi söylerken yaptığı bir harekette var gel de hastası olma :D Kelimeyi size söylemeyeceğim diziyi izleyin ve öğrenin :D 
Tae Gong Shil(Kang Hyo Jin) hayaletleri gören biridir.Dizinin başlarında içine kapanık gibi görünüyor ama bölümler ilerdikçe öyle bir hali kalmıyor.Hayaletlerle konuştuğu için girdiği her ortamda herkesin deli gibi bakışlarına maruz kalıyor.Karakteri biraz değişik ama bir o kadar da tatlı :D Diziyi izlediğinizde ne demek isteğimi anlacaksınız..Ayrıca bu hayaletler yüzünden Joong Won'la yolları kesişecek^^
Seo İn Guk diğer adıyla Kang Şekeri :D Bu ismide çok duyacaksınız ben size önceden söylemiş oldum :D Joong Won'un şirketinde çalışıyor ve Tae Gong Shil ile aynı motelde kalıyor..
Anlayacağınız gibi bu dizininde konusu hayaletler. ^^

TWO WEEKS 

Afişi

Yine hala yayını devam etmekte olan harika bir aksiyon dizisi.Başrollerinde tanıdık bir isim olan Lee Joon Gi oynuyor.Diğer ana karakter diyebileceğimiz 3 isim daha var.Kim Se Yeon,Park Ha Sun ve Ryu Soo Young.
Dizide intikam,yarı kalmış aşk,hırs.. Kısaca her türlü duygu var.
Jang Tae San(Lee Joon Gi) 8 yıl önce sahte bir cinayet üstlenip hapise girmeden sevdiği kadın olan  Seo İn Hye(Park Ha Sun)'den ayrılmak zorunda kalır.8 yıl sonra bir olay yüzünden tekrar yolları biraraya gelir.Asıl konu bundan sonra başlıyor.
Ayrıca Jang Tae San lösemi hastası bir kızı olduğu öğrenir ve kızını kurtarmak için sadece 2 haftası vardır...
Dizi şuan güzel ilerliyor.Yalnız bazen şu Jang Tae San'ın saflığı beni çıldırtmasa daha güzel olacak ^^

GOOD DOCTOR

Afişi 

Çok ilginç bir dizi olduğunu söyleyebilirim size.İmkansız olarak düşündüğümüz birşey gerçekleşiyor bu dizide.Otizm hastası olan bir genç doktor oluyor.Evet yanlış duymadınız gerçekten doktor oluyor.Dizinin ilginç olmasının yanıda bu...İzlenmeye değer bir drama.Yayını hala devam etmekte.
Çok sevdiğim oyuncular var yine dizinin kadrosunda.Joo Won,Moon Chae Won ve Joo Sang Wook.

Park Si On(Joo Won) inanılmaz derecede hafızaya sahip.3 boyutlu düşünebilen otizm hastası bir çocuk cerrahı.Onun sürekli yanında olan destek çıkan diğer bir doktor Cha Yoon Seo(Moon Chae Woon).Hastanedeki en iyi çocuk cerrahı ve başlarda Park Si On'un hastanede olmasına karşı olan doktor Kim Do Han(Joo Sang Wook).Park Si On bu mükemmel doktorun öğrencisi olarak yetişmeye başlayacak.

Sizcede böyle bir mucize olabilir mi.Otizmli bir genç gerçekten mükemmel bir çocuk cerrahı olarak yetişebilir mi?Hepimiz izleyip bu sorunun cevabına bir yanıt bulacağız.. ^^ Keyifli izlemeler...

Evet arkadaşlar dizi tanıtımım bu kadar.Dediğim gibi size mükemmel 4 tane dizi tanıtmaya çalıştım.Umarım yazım hoşunuza gitmiştir..^^ Şimdilik başka yazılarıma kadar hoşçakalın ^^ Sormak istediğiniz bir soru varsa çekinmeden yorumdan sorabilirsiniz... ^^

Caglamin.





3 yorum:

  1. Woah! :D Baştan 2 diziye daha başlamadım listemde olan bir dizi yakın zamanda başlayacağım ama ben özellikle "Who are you" merak ediyorum. :D

    We gelelim son iki diziye "Good Doctor ve Two Weeks" Gerçekten iki harika dizi izlerken heyecandan gerilimden bazende sinirden ekran karşısında şekikden şekle giriyorum. :D Özellikle Two Weeks'de sinirden şekil değiştiriyorum, abi Tae San kadar safını görmedim dieycem olmayacak ama bir insan bu kadar mı saf olur ya adamı çileden çıkarıyor resmen. >.< Güya kaçak tamam iyi kaçıyorda hep balığına yırtıyor şansı yaver gitmese 501 kere yakalanmıştı şimdiye :D :D Ha birde o beceriksiz savcı olmasa çoktan yakalanmıştı. :D

    Ve "Good Doctor" Shin On kadar tatlı bir doktor neden bizi bulmaz ki abicim :P Şaka bir yana gerçekten çok iyi bir dizi otizm hastası bir genç ve tek hayali doktor olabilmek bunun içinde elinden geleni yapıyor ve muhteşem bir hafızası var millet not alarak ezberleyemediği şeylerde bile Shin On bir duyuşta hafızasına kaydediyor. :) Ve çok temiz saf sevimli bir doktor birde böyle 10 yaşında ki bir çocuk gibi olduğundan doktorluğu daha bir tatlı haha:D Ama DoHan'a çok sinri oluyorum bir kere bile insan yerine koyup dinlemiyor doktorumu ama neyseki son iki bölümde iyidik Do Han'a sadece bu konuda sinir oluyorum onun dışında gerçekten alanında iyi bir doktor ve Shin On onun öğrencisi olarak şanslı :D Kızdığıma bakmayın adam çok iyi Shin On'dan çok şey öğrenecek ve doktor olmasında en büyük payı olacak DoHan'ın en azından ben öyle düşünüyorum hem bu aralar daha iyi davranıyoruz ShinOn'uma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Who are you dizisne ben zaten aşık oldum.ama hala finalini izleyemedim izlemeye elim gitmiyor bir türlü :D

      Two weeks konusunda ayni şeyleri düşünüyoruz :D Tum karakterler ayrı bir gıcık :D lee joon gi severim normalde ama bu dizide kafayı yedirttirdi :D Tum karakterlere gıcık kapiyorum küçük kız hariç :D ♡♡

      Good doctor dizisi Süper ilerliyor. Sonunu cidden çok merak ediyorum. Acaba si on düzelecek mi. Bir duzelse şu karizma bakışını atsa hahaha Do han hocayı ilk bolimden beri seviyorum nedense Si ona bagirmasina rağmen :D süper karizma doktor. Si ona verdiği tavsiyeler ve artik ona iyi davranmasiyla iyice sevdirdi kendini :D

      Yorum için çok teşekkürler ♡♡♡♡♡ :))))

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil