5 Eylül 2013 Perşembe


Herkese Merhabalar ^^

Birazcık resmi bir giriş gibi oldu.Bu ilk blog deneyimimiz olacak.Ahh cidden çok heyecan verici!! İki yakın arkadaş birden kafamızın esmesiyle blogu açmaya karar verdik.Aslında birden benim aklıma esti.İçime bir yazı yazma isteği geldi öyle böyle değil.Sonra arkadaşıma mesaj attım.Blog açalım mı beraber filan derken son nokta olarak blogumuzu açtık :D Herkese hayırlı olsun!!!! haha :D

Klasik bir tanıtımla başlarsam sanırım iyi olacak ^^
Adım Çağla.19 yaşında yeni bir üniversite öğrencisiyim.Herkes gibi bende Kpop,Kdrama çok izlerim.Blogumuzun adına bakarsak uzaylı sayılırım :D Kaç senedir Kore'yi sevdiğimi hatırlamıyorum hafızam bu yönden zayıf :D Ama baya oluyor yani :D
En sevdiğim gruplara gelirsek.Ben tam bir hemde en koyusundan TripleS'im.Zaten beni tanıyanlar bilirler SS501 ne kadar çok sevdiğimi.Twitterda her tweetimden birinde SS501'den bahsediyorumdur illa ki :D Bahsedilmeyecek insan değiller sonuçta :D Neyse ben şimdi böyle başlarsam SS501'den hiç susmam.Daha sonra özel bir yazı olarak yazabilirim SS501 ilgili ^^
SS501'den başka CNBLUE dinlerim.Cidden çok kaliteli bir rock grubu.Her şarkısını seviyorum.Ah bir grubun her şarkısı bu kadar güzel olmak zorunda mı? :D
Jay Park'ında hastasıyımdır.Evet bu adamı tanıyan herkes eminim ki çok seviyordur.Rap sevmeyenler vardır belki ama kişiliği ve başından geçen olaylardan sonra bugünlere nasıl geldiğini bilenler eminim ki ona bir kez daha hayran kalıcaktır.Bu konuda fazla kesin konuştum ama öyle ^^
A-JAX diğer adıyla Junior SS501 ^^ bu grubun yeride bende ayrı çıkış yaptıklarından beri takip ettiğim ilk grup olmasıyla ve SS501 sunbaelerini takip etmeleriyle kalbimi çaldılar :D

Beast,FT Island,2NE1,KARA,Mblaq,Nu'est,Miss A,Ailee... belkide daha aklıma gelmeyen bir çok grup dinliyorum :D

Kdrama çok izlerim demiştim.Hele bu yaz gerçekten çok izledim :D En son saydığımda 12 taneydi sanırım...Bu sezon çok kaliteli diziler var.O diziler içinde ayrı bir yazı yazmayı düşünüyorum o yüzden sabırsızlıkla bekleyin haha :D

Bu kadar kendimi tanıtmam yeter sanırım ^^ Yakın arkadaşım Özge'de bu blog da yazan diğer kişi olucak.mm o şuan Music Bank konseri için İstanbul'a geliyor.Yakın zamanda sizlerle ilk yazısını paylaşır ^^ Onunda benim gibi heyecanlı olduğuna emin olun :D Şimdilik bu kadar bir dahaki yazımıza kadar kendinize iyi bakın♥ 




2 yorum:

  1. bu renkte ki bir yazıyı okumak cidden zordu şu an kafam hoş keke:) blogunuzu takip edebilirim inşallah :) başarılar triple'S <3

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten mii ahh o zaman bir dahaki yazımda koyu bir renk kullanacagım ^^ teşekkürler bizi takip ettiğin için ^^

    YanıtlaSil