9 Eylül 2013 Pazartesi

Music Bank in Turkey & HyunSeung Bize Dil Çıkardı Hüloğğğ

Merhabaa ben Özge ^^ Bugünkü yazım sizin de tahmin edeceğiniz üzere Music Bank ile ilgili ve oldukça uzun bir yazı olacak umarım sıkılmadan sonuna kadar okuyabilirsiniz. En başından her şeyi anlatmaya başlıyorum :)
1 hafta boyunca sürekli oradan oraya 18 saatlik, 16 saatlik yolculuklar yaptıktan sonra haliyle çok yorgundum. Teyzem sabah 9 da uyandırdığın rüya mı gerçek mi karmaşası içindeydim. Duş alıp hazırlandım ve 12 de yola çıktık. Taaa Başakşehir'den karşıya geç.. Ataşehir'e git.. Yol boyunca ablam ve kuzenimin beni sinir etmeleriyle uğraş.. Neymiş bileti kara borsadan satıp bütün gece eğlenecekmişiz bi defolun gidin ya kaç yıldır bekliyorum ben bugünü :) İllaki sizin ailenizde de böyle sinir kişilikler vardır aldırmamaya çalışalım .. Uzun,yorucu ve karın ağrılarıyla dolu bir yolculuktu ama konser heyecanıyla neyin ne olduğunu anlamadım bile :))
Konserin olacağı yere geldiğimde saat 2'yi geçiyordu Çağla sıradaydı hemen yanına koştum. Sarılıp hasret giderdik.  Bu Çağlayla 2. yüz yüze buluşmamızdı biz aslında internet arkadaşlarıyız  Neyse ben Çağla’yı
bulunca hemen ablamları bıraktım geçtim sıraya bekledim herkesle beraber. Yanımızda TripleS sayfalarının birinde admin olan bir kız, 38 yaşında çatlak sevimli bir abla ve başka bir kız daha vardı. Yorulduk olduğumuz yere çöktük. Açtık şarkıları fanchant çalıştık, bol bol muhabbet ettik. Yani bekleme anı bile çok güzeldi. Taamaaam sadede gel artık bize ne bunlardan diyorsunuz biliyorum. İçeride yerlerimizi aldıktan sonra olanları anlatmaya başlıyorum :)) (Yazıma başlamadan önce belirtmek istiyorum konsere gelen bütün grupları tanıyorum, şarkılarını dinliyorum ve çok seviyorum. Bana hangisi için geldin diye soran çok oldu. Ben hepsi için gittim oraya arkadaşlar birini diğerinden daha çok sevdiğim yoktu hepsini çok seviyorum :D )


Başta içerisi çok boştu, koltuklarda neredeyse kimse yoktu, saatte ilerliyordu. Böyle mi kalacak dolmayacak mı diye korktum ama sonra her yer çılgın fanlarla doldu taştı :) Büyük ekranlarda teker teker grupların müzik videolarını gösterdiler tabii biz iyice havaya girdik :)) Biraz sonra yayını kestiler 2 tane Koreli sunucu çıktı, Türkçe konuştular çook tatlılardı. (pek belli olmasa da fotomuzu koyalım)

 Girişte gecikme olduğu için konserin 15 dk sonra başlayacağını söylediler. Ve yine klipleri yayınlamaya devam ettiler. 15-20 dk sonra sahne karardı BÜYÜK SESSİZLİK..ARDINDAN ÇIĞILIKLAR.... Ve çıka çıka Türk Halk Dansları gösterisi yapacak olan grup çıktı. İlk başta hayal kırıklığına uğramış olsakta onlar da çok güzeldi. Sahnenin arkasındaki resimler, ışıklandırmalar falan çok zengindi.Tam dansları bitti derken 2PM,KARA,SNSD,SHINee gibi grupların şarkılarıyla dans ettiler işte o muhteşemdi :))














Sonunda beklenen an gerçekten geldi, nefesler tutulduuu ve bastık çığlığı MBLAQ, Ailee, BEAST hepsi sırayla çıkıp bizi selamladılar. Vee Tarkan'ın Şımarık şarkısı eşliğinde bize öpücük yolladılar ahhh kalbimm :D

Onları o kadar yakından canlı canlı görmek öyle  harikaydı ki inanılmazdı. ( Aynı zamanda gruplar çıkınca arkadan ittiren arkadaşlar da inanılmazdı boğuluyordum lan :D) Böyle kelimelerle tarif edilecek bir şey değil bunu anlamak icin orada olmak, o havayı solumak lazım. ‘’Merhabalar’’, ‘’Sici Sebiyoruzlar’’ havada uçuşuyordu :)) Gruplar sahne arkasına geçince Suzy, Doo Joon ve Kyuhyun MC olarak kaldılar. Bir de yanlarına TRT'den bir sunucu geldi (O kadındaki şans nasıl bir şanstır!! İlerleyen dakikalarda SUJU fanlarını delirtçek şeyler oldu akla zarar! Kangin elini mi öpmediii Kyuhyun sarılmadı mıııı neler neler!! )


İlk çıkan grup MBLAQ!!
Hepsi 2-3 metre uzağımızda inanılmaz bir şey o nasıl bir histir tarif edemiyorum. Üyelerin hepsi harikaydı. ''Smoky Girl'' ''Y'' ''Monalisa'' ''Oh Yeah'' şarkılarını söylediler. Lee Joon belki t-shirt falan yırtmadı ama yeleğini çıkartır gibi yapıp yüreklerimizi ağzımıza getirdi. Ve bize sırt şovu yaptı wuhuu çığlıkları duymalıydınız biran kulağımın zarı patlayacak sandım :)) Hem seksi hem sevimli olmayı nasıl beceriyor bilmiyorum. Sürekli gülümseyip durdu gülüşüyle öldüren prensim :)  Thunder sürekli V.I.P dekilere doğru eğildi, gülümsedi, bir şeyler söyledi ayy çok kıskandım bi V.I.P bilet alamadık be yazıklar olsun bize :P Neyse ya ben yerimden memnundum doyumsuz olmak istemiyorum :)..  Seungho aboo çok karizmatikti, G.O'nun sesi harikaydı ve Mir oha ya fazla yakışıklıydııı!!! Gözlerimi alamadım üstünden cool cool hareketler falan :))
Ve MBLAQ ile ilgili olan günün bombası: bizim için pankart hazırlamışlar ve üstünde yazanlar da şöyle ''EN GÜZEL İSTANBUL SİZİ SEVİYORUZ'' Tahmin edersiniz ki o an ses desibeli bayağı bir yükseldi :D
Performanslarını bitirdiler sahne arkasına geçtiler işte o an kendimi nasıl yorduğumu anladım MBLAQte o ilk heyecanla kendimi öyle bir yırttım ki yorulmamam garip olurdu. Diğer gruplarda nasıl dayanacağım diye düşünmedim değil zaten karnım da ağrıyordu ama her grup çıktığında sanki yeniden enerji depoluyordum :)) İşte bunlar da MBLAQ fotoları (çok net olmasa da elimden geleni yapmaya çalıştım, burada baya sıkış tepiştik arkadaki arkadaşlarla ve acemiydim ya bununla yetinin artık :D)




MBLAQ performansından sonra MC (<3) ler yine çıktı. Bu sefer ellerinde nazar boncuğu vardı. Türk sunucu diğerlerine gözden ve nazardan koruduğunu anlattı. Kyu da Suzy'nin yüzüne tuttu boncuğu sözde nazardan koruyacak şebek :) sonra hepsine dolaştırdı teker teker :))


Şimdi sıradaki kişi AİLEE!!!

Ve şok şok şok Üsküdara Gider İken ve Ailee. Şarkıyı söylemeye başladı karşımda Ailee'yi görmesem bir Türk söylüyor şarkıyı sanırdım. Canım ya gitmiş Türkçe şarkı ezberlemiş telaffuzunu öğrenmiş yok yok ben boşuna sevmiyorum bu kızı :)
Hatun çok taş abi ya güzellik 10 numara sempatiklik desen öyle ses desen ona zaten bir şey demek kimsenin haddine değil. Erkek olsam fena aşık olurdum :)) Ailee Türkçe şarkı haricinde "You&I" "I will show you" ve Beyonce'nin bir şarkısını söyledi. Açıkçası genelde gruplar şarkı söylerken neredeyse hiç ses gelmiyordu ama Ailee ve Hong Ki kulaklarımızın canlı müzik aşkını bol bol giderdiler.

Grupların Hepsi öyle güzel şeyler söyledi ki Ailee ne demişti şuan onu cidden hatırlamıyorum aklımda kalanları yazmaya çalışıyorum. Hepsi Türkiye'ye ilk defa geldiklerini ve sevdiklerini söyledi zaten..
Ailee biraz duygulanmış gibiydi ama mutluydu onu mutlu görünce bende çok sevindim. O kadar şeker ve sempatik bir kız ki sevmemek mümkün değil. Onun sesine, kalitesine 1 adım bile yaklaşamayacak insanlar o kadar bir yerleri havada gezerken Ailee'nin böylesine mütevazi ve arkadaş canlısı olması beni ona bağlayan sebeplerden biri. Her neyse asıl konumuz konsere dönecek olursak ... (Maalesef kullanılabilir hiç Ailee fotom yok çünkü o sırada kendimi tamamiyle Ailee'nin büyüsüne kaptırmış durumdaydım:/ )


Sahneye çıkan 3. grup FT Island!!
Şahsen beni en çok coşturan kendimden geçiren gruptu tek kelimeyle mükemmeldi ya bildiğin orayı yıktılar. ''Severly'' ''I wish'' ''Like Birds'' ''I Hope''  söylediler. Hongki'ye de helal olsun tek başına demek ne kadar doğru bilmiyorum ama tek başına ortalığı birbirine kattı o nasıl bir enerjidir nereden buluyorsun bu enerjiyi. Sahnede tepinmeleri falan acayip sevimliydi biran bile durmadı oradan oraya koşturdu :))
Bir hayrandan balon aldı, onunla oynadı. Daha sonra herkes sahneye balon atti o da sahneye atılanları tek tek geri attı. Bi hayranının atkısını alıp elinde salladı boynuna astı.. "I Hope" sarkısını keşke olarak tanıttı. Türkçe
"benden sonra tekrar edin" deyi bize"BARE" dedirtti .. Ahh harikaydı :)) Diğer üyeler genelde geride durdular ama son şarkıda lider ve JaeJin de öne geldiler gitarlarıyla döktürdüler ve şunu görmüş oldum ki bu grupta herkes enstrümanlarını eline alınca kendinden geçiyor :))





Bu sefer MC'lerin konuşması güzel kelimesi üstüne kurulmuştu. Doo Joon ve Kyuhyun'un el hareketleriyle güzel demeleri ahh çok tatlıydılar :)

Ve sıradaki tek kız grubumuz güzellerimiz MİSS A !!!

İşte benin kızlarım en sevdiğim kız grubudur kendileri. Hepsi hepsi hepsi çok güzeldi. Suzy sürekli gülümsedi çok sevimliydi. Fotoğraflarına baktığımda hep yaşından büyük gösterdiğini düşünüyordum ama canlı canlı gördüm ve gerçekte öyle değilmiş. Bizim yaşlarımızda, sevimli bir genç kız vardı karşımda  Min her zaman görmeye alışık olduğum gibi çok minyon ve çok enerji doluydu seviyorum bu kızı dansı muhteşem. Fei ahh Fei.. Değişik bir karizması var kızın sahneye çok yakışıyor. Sanki göz göze gelmişiz gibi geldi bana ama büyük ihtimal göz yanılgısıydı o :D Suzy ve Min'in gerisinde kalıyormuş gibi gözükse de bence sahnede kendini belli ediyor. Ve Jiaa siz nasıl bu kıza soğuk dersiniz nasıll? Vücut ısınızın ayarı mı yok arkadaşım kız çok dost canlısı, sıkılası, sevilesi, müthiş bir şey :)
Performanslarına gelecek olursam ''I Don't Need a Man''  "Good Girl Bad Girl" "Goodbye Baby " "Breath " "Love Alone" şarkılarını söylediler. Ben bütün söyledikleri şarkıları biliyor ve çok seviyorum ama çoğu kişi Love Alone'u bilmez. Bence bu yanlış bir seçim olmuş. Breath şarkısı çok güzel,sevimli ve çok eğlenceli bir şarkı ama izleyenlerin eşlik edebileceği fazla yer yoktu ve ortam birazcıkta olsa sessiz kalmıştı. Ama Goodbye Baby ve Good Girl Bad Girl de harika reaksiyon aldılar o şarkıları zaten bilmeyen Kore fanı az bulunur harikaydı..
Performansları bitince kısa bir konuşma yaptılar (daha çok Jia konuştu) yarın kebap yiyeceklerini söyledi :D Sonra fotoğraf zamanı deyip poz verdiler çok güzeldi ama benim çektiklerimin hiçbiri güzel çıkmamış maalesef :(








Veee şimdi karşımızdaa BEAST!!!

Beni en çok eğlendiren gruplardan biriydi BEAST. ''Fiction'' '' Shadow'' ''Beautiful'' ''Beautiful Night'' şarkılarını söylediler. Bütün performansları süperdi ama Beautiful Night ayrı güzeldi. Zaten çok canlı ve hareketli bir şarkı biz de yerimizde duramadık. Hani kliplerinde deli gibi hoplayan zıplayan insancıklar vardı ya hah işte bizde onlar gibiydik :)) Shadow da çok güzeldi o sırada ben gözlerimi HyunSeung'tan alamadım genelde diğerlerine odaklanmaktan ona pek bakmazdım ama bu sefer tam tersi oldu. Nasıl güzel dans ediyorsun sen öyle bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum! Ama diğer çocuklara haksızlık olmasın hepsi çok iyiydi hepsi çok yakışıklıydı. JunHyung çok cooldu ya rapiyle duruşuyla harikaydı.. DooJoon canımız MC'miz sahnede bir harika dostum çok karizmatikti.. Kikwang'ta çok yakışıklıydı çok şekerdii..Yoseob'un canlı canlı sesini duymak= kalp krizi geçirme sebebim tamamiyle sesine hayranım. DongWoon işte benim adamım tipine bakınca sert mizaçlı, yakışıklı, cool gözükse de sürekli ama sürekli gülümsedi ayy ne sevimli şeymişsin sen diyip yanaklarını sıkma isteğimi bastırmam çok zor oldu :)) Ve birazda foto serpiştirelim etrafa ( Bence çektiklerim içinde en düzgün fotolar Beastte :D)






SUJU çıkmadan önce bizim için hazırladıkları bir gösteri daha oldu Suzy ve G.O'nun Dream High düeti :9 Çağla'nın hafızası dolduğu için videoyu ben çektim güzel olmasa da elimizde bir çekimin olması iyi :)

Şimdi sıra assolistlerimizde Kore'nin en ünlü grubu SUPER JUNIOR !!
Üzülerek söylüyorum biz Beast performansı bittikten sonra biz de bitmiş haldeydik Çağlaya baktım o da benim gibi bayıldı bayılacak. SUJU'yu çok fazla dinleyemedik :( :( ''Mister Simple'' şarkısını söylediler onu izledik birazda enerji dolduk onları görüpte dolmamak imkansız zaten. Mister Simple'dan sonra kısa konuşma yaptılar. Fan Service'te usta bir grupla karşı karşıyaydık :)) ama hiçbir ülkeye de bu kadar büyük fan service yapılmamıştır Türkiye'nin kardeş ülkenin ayrıcalığı!! Öncelikle kendilerini Türkçe tanıttılar Kangin batırdı ama çok sevimliydi :D Sonra translate çeviriden alınmış gibi de olsa Türkiyeyle ilgili kart hazırlamışlar yerimm :D Karttaşunlar yazıyordu ''Merhaba arkadaşlar! Çok memnun oldum. Her zaman çok özlüyorduk. Bugün çok teşekkür ederiz'' hepsi teker teker okudular kartlarda yazılanları :D Bir de Donghae bir fanın kamerasını alıp kedisi çekim yaptı ne kameranın sahibi ne kadar şanslı derken bugün sahibin Annyongchıngutr'deki Senem unni olduğunu öğrendim :)
Ve son olarak günün ağır bombası Donghae'miz yakışıklımız Türk bayrağını çıkardı elinde tuttu ve öptü !! Daha önce hangi ülkeye böyle bir şey yapıldı? Yapıldığını göremezsiniz çünkü yok arkadaşlar!! Kardeş Ülke farkı işte bu! Şimdi diğer fanlar istedikleri kadar kıskanabilir,sinirlerinden kudurabilir,kendilerine yapılmayıp bize yapıldığı için duydukları öfkeyi çamur atarak geçirmeye çalışabilir (!) bizim yapacağımız tek şey yerimizde oturup gülmek :))





Deeerkeeen biz gerçek anlamda tükendik Çağlayı da çektim çıktık kalabalığın içinden çekim yapan Koreli amcaların önüne oturduk. O da çok sürmedi çünkü susuzluktan dilimiz damağımız kurumuştu su aramak için kalktık. İçeride büfe varmış bizim haberimiz yok hemen aldık sularımızı diktik kafaya ohh miss hayat daha yaşanılır bir halde geldi :D Çağlanın üstüne döke döke su içmesini beklerden içerden gelen 'Sorry Sorry' şarkılarıyla dans bile ettim (o kadar değil canım sadece el hareketi hoş ona bile oradaki görevliler bön bön baktı abi Kore konserindeyiz ya ne yapmamı bekliyorsunuz :D) Sularımızı içtikten sonra WC arayışına girdik,bulduk,aynaya baktık aboo biz saçı başı dağıtmışız kalemler bulaşmış her yere hemen çeki düzen verdik kendimize. Fazla zaman harcamışız herhalde ki biz içeri geri döndüğümüzde bütün gruplar yine sahnedeydi etrafa konfetiler saçılmış, koca koca 2 balon atılmıştı.

 O anın başını kaçırdığımız için çok üzüldüm ama yapacak bir şey olmadığı için eğlenmemize baktık ne demişler kafana tokadan başka bir şey takmıycaksın pehhh laflara bak :P


Gruplar gitti salon boşaldı biz de dışarı çıktık ablamı, Çağla'nın eniştesini falan beklerken oturduk bi kaldırıma
 

 karşımıza yakışıklı Koreliler oturmasın mı :D Yanlarında 9-10 yaşlarında minik bir Koreli çocuk vardı çok tatlıydı :))


Çağla da ben de sadace sabah kahvaltıda ne yediysek onunla duruyorduk. O yüzden ebeveynlerimizin (?) gelmesini beklerken yiycek bir şeyler bulmak için yollara düştük. Bir yandan da konserin ayrıntılarından
bahsediyoruz HyunSeung beni çok şaşırttı acayip güzel dans ediyor dedim az önce yukarda da söylediğim gibi normalde grupta dikkatimi en az çeken üyeydi ama konserde o kadar enerji dolu ve hareketliydi ki gözlerimi alamadım adamdan.. Çağla da benimle aynı şeyleri düşünüyormuş ve çocuğun küpelerine takmıştı kafayı keşke bana verseydi diye söyleniyo :P ..Marketler kapalıydı bir büfe bulup hemen daldık içeri kraker ve su alıp çıktık. O sırada ablam mesaj attı nerdesiniz diye tabiki saat 11 olmuş bir de İstanbulda bizim öyle uzaklara gittiğimizi öğrenince kızar diye (ki sonra söyledim hiçbir şey demedi bile :P)  konser alanındayız dedim ama onlar da gelmişler koştur allah koştur :D Bir yandan da ünlülerle özel bir an yaşayamadığımız için üzüldüğümüzden bahsediyorduk.. Karşıdan karşıya geçmekiçin arabaların durmasını beklerken kırmızı ışık yandı önümüzde bir araba durdu
(Allahıımmm sana geliyorum şimdi anlatırken bile o ana geri dönüyorum heyecanlanıyorum :D) bilin bakalım içinde kim vardııı demiycem başlıktan da anlayacağınız gibi HyunSeung vardı!! Bildiğin Çağlayla kendimizden geçtik deli gibi el sallıyoruz bizi görüp bir şey yapsın el sallasın ne biliyim gülümsesin diye ama yok boş boş bize bakıyo sadece derkeen ne yapsa beğenirsiniz? Yaramaz çocuklar gibi dil çıkardı :D Birde nasıl ciddi nasıl ciddi yeşil ışık yanana kadar biz el salladık o hiç istifini bozmadan dil çıkardı şebek :D İşte bizim de en büyük anımız bu HYUNSEUNG BİZE DİL ÇIKARDI HÜLOĞĞ :D hahahah şaka gibi :))

Bence bu el sallamasından, kalp göndermesinden,gülümsemesinden falan filan her şeyden daha güzel bir hatıra oldu sonuçta herkese dil çıkarmıyo bu çocuk değil mi ama :D Ablamların yanına gittiğimizde Ailee'nin arabası geçiyordu ona da el sallamış olduk :))

Neyse daha fazla uzatmak istemiyorum zaten fazlasıyla uzun bir yazı oldu sabredipte okuyan herkese şimdiden çok teşekkür ederim :) Beklemede kalın sıradaki yazım EXPO KOREA gezimizle ilgili olacak :))
kendinize iyi bakın <3<3





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder