6 Eylül 2013 Cuma

Blog dünyası merhaba^-^ 


Bizde bu büyüük ailenin iki üyesi olmak istiyoruz. Aslinda uzun zamandır aklımda olan bu şey üşengeçliğim ve bugünün işini yarına bırakmalarım sayesinde bir türlü gerçekleşmiyordu ki.. Ben 14 saatlik sıkıcı araba yolculuğundayken bana aniden mesaj atıp blog açmak istediğini söyleyen ve hemen işe girişen (aslında üşengeçlikte benden beter olan!) arkadaşım sayesinde şuanda açılmış bir bloğumuz bulunmakta. Ben de arabada rahatsız bir şekilde yolculuk yaparken tanıtım yazımı yazıyorum ve şimdi yolculuk biraz daha çekilebilir oldu. (Tabi ki bu yazıyı yayımladığımda İstanbul'da teyzemin evinde yatağa dalış yapmaya hazırlanıyor olacağım :D )


Bu blogla birlikte çok güzel şeyler yapmak istiyoruz ve umarız ki istediğimiz her şeyi gerçekleştirebiliriz. Bu kadar uzun girişten sonra kendimi tanıtma faslına geçiyorum artık ^^


Adım Özge. Çanakkaleli 18 yaşında, yeni üniversiteye baslayacak olan müstakbel Mustafa Kemal Üniversitesi bilgisayar mühendisliği öğrencisiyim. Bir nevi Çağla da ben de yeni hayatımıza bu blogla birlikte başlıyoruz ve bu bizi daha heyecanlı yapıyor :)


Kore hayranı ve koyu bir TripleS'im. Birçok grup sevsem de hiçbiri SS501 gibi ailedenmiş hissi vermedi bana. İlk göz ağrılarım Kpop'ı onlar sayesinde tanıyıp sevdim. SS501 harici INFINITE, SHINee, CNBLUE, FT ISLAND, MBLAQ, BEAST, Miss A, Sistar, EXO, ve şuan aklıma gelmeyen birçok grubu gerçekten çok seviyorum. Ve diziler.. Uzun zamandır hayatımı kaplayan şey Kore dizileri.. TRT de düşlerimin prensini izlememle başlayan serüven hız kesmeden tam gaz devam ediyor :)


Bu blogta daha çok Koreyle ilgili şeyler paylaşmayı düşünüyorum ama Kore'den ibaret olmasını da istemiyorum çünkü ben öyle değilim. Bir sayısal öğrencisinden beklenmeyecek şekilde kitap okumayı ve yazı yazmayı çok seviyorum. Daha önce internette de yayınladığım senaryolarım var. Yani bu blogta kitap tavsiyeleri, senaryo tavsiyeleri veya kısa kısa amatör senaryolarımla da karşılaşabilirsiniz :)


Bu kadar kendini tanıtma yeter herhalde zaten önemli olan benim tanıtmam değil eğer ilerde bloğumuzu takip ederseniz siz daha iyi anlarsınız nasıl insanlar olduğumuzu^^


Sözlerimi ''YARIN MUSİC BANK VAR TEYTEYTEY'' diyerek bitirmek istiyorum :) Beklemede kalın bol bol foto,video paylasmaya ve o günkü duyularımızı size aktarmaya çalışacağız kendinize iyi bakınn ^^ <3<3



6 yorum:

  1. Çağla'nın yazına yorum yapmışlar bende seninkine yorum yapayım öksüz kalma Özge'cim:D Senaryo mu? Hikaye mi? dedin sen ehee bekliyorum o zaman ben onlarıda sabırsızlıkla severim ben hikaye, senaryo okumasını da :D Hayırlı olsun ikinizede o zaman ^^ :D

    YanıtlaSil
  2. Özge'nin yerine ben cevap yazıyım :D Bak bu senaryo ve Hikaye olayını bende yeni duyuyorum ne zaman karar verdin?? :D Tekrardan çok sagol ♥

    YanıtlaSil
  3. Yorumun için teşekkürler Zeynepçim (yoksa abla mı demeliyim?) çok düşüncelisin :)Okullar bi açılsın devam ettirebileceğimi düşünürsem birkaç bölümü hazırda bekleyen bir hikayem var onu paylaşabilirim :)
    Çağlaya not: Nasıl bilmezsin ikimiz hakkında hikaye yazıyorum demedim mi ben sana hee!!? :D

    YanıtlaSil
  4. Önce bu renk gerçekten zor okunuyor gözlerim bulanıklaştı :D
    Ablamı hayır Özgecim "olum lan ulan zep zeynep" iyiz biz böyle ablayı karıştırmayalım:D
    Yaşımdan falan değil tipimden dolayı hiç abla gibi görünmüyorum o yüzden :D
    Ohoo hazırda var bir kaç bölüm birde yep, ilk dönem zaman olur diye tahmin ediyorum ben :D
    Hahah bakınız çalışkan öğrenciyi yolundan çeviren arkadaş :P

    Özge'cim Çağla'nın hafıza çabuk siliyor olayları yine unutmuş bak :P

    YanıtlaSil
  5. Ayy iyi bari bende abla falan demeyi sevmiyorum öyle :P
    Hahah en sevdiğim arkadaş türü :P Ben pek öyle tahmin etmiyorum ama inşallah öyle boş zamanlarım olur ya :D
    Boşuna bunak demiyorum ben ona :) Birgün çok pis dalcam bu unutkanlıkları yüzünden ama ne zaman bilmiyorum :D

    YanıtlaSil
  6. Aaa tamam anca hatırladım :D
    Ya ben bu yazının rengini değiştiricektim ama nerden yapıldığını unuttum :D Dün o kadar blogu karıştırdım yok bulamadım ayarları :D

    YanıtlaSil