9 Eylül 2013 Pazartesi


İkinci yazımla sizlerleyim ^^ Bugün ki yazımın konusu bomba gibi bir konu olacak!!!! TABİKİDE MUSİC BANK!!!!!
Ben size en baştan anlatmaya başlayacağım.Yazı biraz uzun olabilir sıkılmazsınız dimi ^^
Cuma günü akşamı havalimanı videolarına ve fotoğraflarına baktıktan sonra hala bile inanamadım grupların geldiğine.Sanki ben yabancı fanların çektiği fancamları izliyorum diye düşündüm.İnanabiliyormusunuz 6 tane büyük sanatçı Türkiye'ye geldi.Cidden rüya gibi değil mi?Gerçekten insana çok zor geliyor buna inanmak.Daha böyle bir çok şey düşündüm.Yarın erken kalkacağım için erken yatıyım dedim ama neye yaradı heyecandan uyuyamadım ki.Cidden uyku diye birşey yoktu.Saat 1'de yattım 4'te anca uyuduğumu hatırlıyorum :D Sabah uyandığımda saat 9:30'du.Twittera bakıyım dedim bakmamla yataktan fırlamam bir oldu.Millet sıraya girmiş bileeeee!!!!! Evde ki herkes uyuyor ben kalktım saçlarımı yapıyorum bir yandan da kahvaltı hazırlamaya uğraşıyorum..Neyse böyle devam etti en sonunda evden çıktım.Sağolsun eniştem beni kırmadı arenaya kadar getirdi.Ama arenayı bulana kadar sanki ben arabayı kullandım o kadar heyecanlandım.(Buarada araba kullanmasını bilmiyorum-___-) Bir yandan da Özge'yle mesajlasıyorum.O da Avrupa yakasından gelicekti.Ahh normalde benim ondan daha erken arenada olmam lazımdı.Ama biz biraz geç geldiğimiz için Özge'yi fazla beklemedim. Birde konsere süper hazırlandım.Tüm grupları sevdiğim için hiç bir fan eşyası almadım bu birinci nedenim.ikincisiyse tüm paramı bilete verdim beş kuruşum kalmadı.üçüncüsü babam bana yeni telefon aldı konser için o yüzden para istemeye yüzüm kalmadı.dördüncüsü ise SS501 fan eşyaları görünce dayanamayıp onları aldığım için diğer gruplara fırsat kalmadı.Harika bir TripleS'im değil mi haha :D
Kafamda SS501 şapkası.Kollarımda SS501 bilezikleri+CNBLUE bileziği vardı ve boynumda yine SS501 kolyesi.Evet ben konsere öyle geldim.Alana girer girmez sırada bekleyen herkes bana baktı.Birden utandım dedim yanlış birşey mi yaptım.Bazıları şapkamı gösterdi.Hatta arkamdan seslenen TripleS'ler olmuş ben duymadım :D
Genelde ben önüme odaklandığım için arkadan biri avazı çıktığı kadar da bağırsa duymam :D Yanımda eniştem ve kuzenim vardı beni sıraya kadar götürüyorlardı.Ben o kadar heyecanlıydım ki elimde su şişesi vardı onu kuzenime vermişim geri almayı unuttum sırada hiçde farkında değilim.Neyse sağolsun geri getirdi yoksa susuz kalırdım saatler boyunca.
 Sıraya girmeden önce sıranın sonunda duran bir kıza sordum sıranın sonu burası mı diye Evet dedi.Sonra şapkamla ilgili birşey söyledi ama ben duymadım o gün benim kulaklarda birşey vardı heralde :D Sadece gülümsedim.Sonra o kızla konuşmaya başladık.Ama ben içimden diyorum bir yerden tanıdık.Yüzü çok tanıdık geliyor.Acaba nerde gördüm diye düşünüyorum.Konuşmaya başladıkça işin aslı ortaya çıktı.Benim konuştuğum kişi SS501Turkey adminlerinden biri olan Büşra admindi :D Ben seni tanıyorum dedim.İlk başta o beni çıkaramadı :D Aslında biz Cuma günü akşamı twitterda konuşmuştuk.Bana havalimanında olanları anlatmıtı.Bende yarın konserde görüşürüz filan demiştim.Ama böyle karşılaşacağımızı ummuyordum :D Gerçekten çok sevimli biri görünce hemen kanım kaynadı.Sanki kırk yıldır tanışıyormuşuz gibiydi.Eee sonuçta TripleS :D neyse twitterda konuşmuştuk dedim hemen tanıdı :D Ayrıca şapkam orda ilgi odağı oldu :D Herkes çok beğendi..Sizede söyliyim internetten aldım.Facede bazı sayfalar kpop eşyaları satıyor.Eğer ilgileniyorsanız bana söyleyince size birkaç sayfanın linkini verebilirim.
Size birşey söyliyim mi orada ayakta dikiliyorsunuz ama inanılmaz eğlenceli.Hani ortak sevdiğiniz birşeyler konuşuyorsunuz.Ve oradaki kimse sizinle sevdiğiniz şey hakkında dalga geçmiyor.İlk defa kendimi bu kadar huzurlu,mutlu hissettim.Hayatımda ilk defa o gün ilkleri yaşadım.
İlk defa adam akıllı bir konsere geldim.
İlk defa konserde tanımadığım insanlarla samimi ve içten bir şekilde konuştum.
İlk defa bir arkadaşımla tek başıma konsere geldim.
İlk defa başka TripleS'lerle tanıştım.
veee en sonuncu ve en önemlisi İlk defa bir KPOP KONSERİNE geldim 
Herkes benimle aynı duyguları mı hissetti.Sizin o gün ilkleriniz neydi?Eğer bu yazımı okuyorsanız yoruma yazar mısınız.Gerçekten merak ediyorum neler hissetiğinizi. ^^
Sırada yere oturduk çünkü o kadar yorulmuştuk ki.Fanchat hazırlığı yaptık.Şarkılar söyledik güldük eğlendik :))) Sonra bizi içeri almalarını bekledik.Sıra yavaş yavaş ilerledi.Saat 17:00'da açılacak kapı baya geç açıldı.Neyse biz sıra ilerledikçe daha bir heyecanlanıyoruz.Ahh ayrıca şuanki diyeceklerimi yazmazsam içimde kalır.Ben konserde rahat etmek için üstüme bir sıfır kollu,şort ve spor ayakkabı giydim.Hatta makyaj bile yapmadım sadece bir göz kalemi vardı gözümde.Ama bazı kişiler gördüm ki sanki düğüne geliyorlar.Kafalarına bir sim döktürmedikleri kalmış haha.Hayır arkadaşım tamam istediğin gibi giyin ama burası konser hoplican zıplican o ayağındaki topuklularla nasıl zıplamayı düşünüyorsun :D Zaten Rus fanlara birşey demiyorum.Siz anlayın artık -___- Topuklu giyen,suratını boya küpüne dalıp çıkartan ve hatta gecenin bombası Miss a bile açık giyinenler vardı.Hemde konsere gelmiş öyle :D Neyse tamam banane ya sonuç olarak biz rahat giyindik mi oh valla çokda güzel zıpladık oramız buramızda açılmadı zıplarken keyif bizimdi yani :D
Neyse kapılar açıldı herkes sırayla içeriye alınmaya başlandı.Bizde Özgeyle beraber içeri girdik.Buarada biletlerimiz platinumdu.Daha içeriye bir adım attık dolmuş bile kendimize bir yer bulduk.Akın akın fan geliyor.Sonra bir kalabalıklaştı.Önümde arkamda sağımda solumda her yerimde biri var :D Konser alanı dolunca Grupların şarkılarını çalmaya başladılar.Biz o anda çoşmaya başladık.Sanki idoller sahneye çıkmış.Ama millet zıplamaya başlayınca ben zor durdum ayakta cidden o kadar sıkışıktı.Hani insanlar birbirini ittiriyor.Korktum düşeceğim diye.Özge'ye dedim beni tut düşücektim gerçekten :D Baya tekrar tekrar çaldılar grupların şarkılarını.Ama Miss A birtek çalmadılar.Çokda bozuldum.Bekledik belki çıkardı diye ama bu sefer videolar başa sarıldı tekrardan aynı şarkılar çaldı.Birkaç tane video çektim size o anın hatta daha konser alanı dolmadan da bir kaç tane kısa videolar çektim. 







Saat 19:15 oldu veee anonslar başladı.Etraf ışık curcunasına döndü.Biz sahneye gruplardan birinin çıkmasını beklerken foklör grubu çıktı.Başladılar oynamaya.Başta kızdım çünkü o kadar yorgunum ki grupları göremeyince ister istemez sinirlendim.Sonra Kpop şarkısında oynamaya bir başladılar o anda gönlümü çaldılar.Seçtikleri şarkılar çok güzeldi.Hepsini hatırlayamıyorum Shinee,Snsd ve 2PM vardı diye hatırlıyorum.Ama şarkılar son derece hareketliydi.Ben SS501'den bir şarkıda bekliyordum.A song calling for you veya love like this çalmasını.Ama umutsuz bir bekleyişti -__-



En son beklediğim anons yapıldıı grupların çıkacağı anons ah ben o anda kalbimi hissedemedim.Çarpıyor mu çarpmıyor mu?Ben rüyadamıyım yoksa bunlar gerçek mi.İyice saçmalamaya başladım.
Sunucular için ben süpriz isimler gelir belki diye bekliyordum.Çünkü bir dedikodu vardı ortada süpriz bir grup gelicekmiş diye.Siwon gelmesi gibi burda bir dedikodu olarak kaldı. Sunucular: Suzy,DuJun,KyuHyun ve TRT'den bir kadın vardı. Yalnız o kadın çok şanslıydııı.Yanında tam dibinde ya bizim deli gibi sevdiğimiz insanlar duruyordu!Ah böyle şans olamaz.Sunucularımız harikaydılar.Super bir sunuşla başladılar.Yalnız ben onların ilk başta nerede durduklarını göremedim.Kaç dakika sonra bende anca jeton düştü de nerede olduklarını gördüm :D
Açılışta tüm gruplar teker teker sahneye doğru geldiler.Of orada hepsi süper havalıydı!Fanlar her grubun gelişinde çığılık çığlığa bağırdı!!!! Ve en güzel kısmıda Tarkan'ın şımarık şarkısında oynayıp herkese öpücük vermeleri oldu :D :*
  İlk grup sahneye çıktı MBLAQ.Joon,Mir,G.O,Thunder ve Seungho.5 yakışıklı adam.Gözlerimi onlardan alamadım.Gerçekte bu kadar mı yakışıklı olurlar.Onlar ya biraz ilerimde duruyorlardı sahnede.Uçma yeteneğim olsa diye düşündüm ah ne güzel olurdu direk sahneye iniş yapardım :D
 Sırayla şarkıları söylediler.
 -Smoky Girl 
-;Monalisa 
-Oh Yeah
 Şarkıları söylemeye başladıklarında herkes öyle bir çoştu ki çığlık atan üyelerin adını bağıran eşlik eden binlerce insan vardı.Evet bende bağırdım.Bağırmam diyedüşünüyordum çığlık mı atıcam birde diyordum.Ama ben bunu yaptım ^^'' Neyse olsun o kadar koskoca MBLAQ karşımda şarkı söylüyor tabiki bağırıcam.Joon dedim baya ama birkaç yok bamadı.En son Mir'den yana kullandım şansımı bir ara Mir kendi kendine birşeyler yapıyordu üyeler orda konuşurken yok oda takmadı.VİP bölümünde olsaydım kesin Mir'den bir bakış alırdım yani :D Smoky Girl'deki danslarına bitiyordum zaten ben.Canlı izleyince hepten onlara odaklandım.Bu kadar mı güzel dans edip oynarlar.Joon hele woahhh dedirtti bana.G.O ve Seungho'nun sesleri daebak!!!Mir'in rapi kimsede yok Joon üstünü çıkarır diye bekliyorduk bize sırtını göstererek güzel bir jest yaptı sağolsun haha :D
 MBLAQ konuşma yaptı.Bende iyi türkçe konuşuyorlar :D Allah'ım kulaklarıma inanamadım :D Ve birde o anda süpriz yapmasınlar mı pankart açtılar ama ters :D Neyse olsun o kadarı heyecan yani :D o pankartı açmalarıyla bir çığlıklar koptu resmen Arena inledi inledi!!! :D

En çok çoştuğum şarkılar Smoky Girl ve Oh yeah'dı :D
Aşağıda size güzel videolarım var MBLAQ ilgili ^^








Ve sıra benim dünya kraliçeme geldi.Kim kim??? Tabiki de AİLEE ♥♥
Bir şarkı melodisi çalmaya başladı sonra bir ses..Üsküdara gidelirken.. diye başladı.Dedim noluyor bu ses kimin.Onu söyleyenin Ailee olduğuna inanamadım.Ailee türkçe şarkı ezberlemiş ve sanki kırk yıllık Türk sanatçısıymış gibi söylüyor.Hangi insan buna inanabilir.Allah'ım o ne muhteşem bir sesti.Nasıl güzel söyledi anlatamam.Birden tüm salon sessizleşti Ailee'nin sesini duyabilmek için.Dünya kraliçesi bize süpriz yaptı hemde muhteşem bir süpriz.Kalbimizi bir kez daha çalmayı başardı   Ailee toplam 4 şarkı söyledi U&I,I will show you ve Beyonce ait bir şarkı.Ailee bizi fena çoşturdu.Tek başına ama on kişiye bedeldi.Salon inledi.Saranghe diye bağırdık özellikle.Ve Ailee bize bir dans yaptı wuhuuu erkek fanlar kalp krizi geçirmedilerse iyidir haha :D Ama hepimiz ağzımız açık izledik :D Bir insan nasıl bu kadar yetenekli olabilir.Harika Türkçe şarkı söylüyor.Kore'nin Beyonce.Harika dans ediyor.Maşallah nazarım değmesin.Tüm dünya tanımalı herkes tanımalı bu kızı!!! I will show you şarkısı benim favorim zaten onu söylemeye başladığında bende pür dikkat odaklandım zevkle dinledim kraliçeyi :D Ayrıca Ailee harika gülümsüyor saçlarının rengi şekli kıyafeti herşeyi muhteşem ^^ Ailee'nin videoları ; (Baya çekmişim farkında olmadan o.O )







Üçüncü çıkan grubumuz kimm kimm tabiki de FT ISLAND yeeeeee!!!!! :D
Çığlık,alkış millet kendinden geçti.Ben ne yaptığımı hatırlamıyorum sanırım şok geçirdim.Ft ısland'ı göreceğime inanamadım.Ben konserde en çok FT ISLAND'ı beğendim.Hepsi gerçekten muhteşemdi.Ama Ft ısland bambaşkaydı.Sahneye çıktıkları an herkesin enerjisi değişti.Ailee'den sonra ben bayılıcam zannettim.Ama FT Island çıkınca birden enerji geldi bana.Bıraksalar burdan Kore'ye koşardım :D
Severly,I wish,Like Birds ve I hope söylediler. Hongki sahnede delirdi ve bizide kendine uydurdu.Bu adamın enerjisi bir başka.Sahneye çıkmadan önce bir kasa enerji içeceği içti heralde yerinde duramadı.Bir taraftan bir tarafa koşturdu.Küçük yaramaz çocuklar olur ya hani bir dakika yerinde durmaz heh aynı öyleydi Hongki. :D
Her şarkıda kendinden geçti hem fanlarla ilgilendi hem şarkısını söyledi.Herkes bunu yapamaz.Tamam tüm grup iyiydi ama Hongki tek başına tüm salonu çıldırtmayı başardı. :D
Bir baktım 2 kişi dogru Hongki'nin yanına geliyor JaeJin ve JongHyun ellerinde gitarlarıyla geldiler.İşte o zaman muhteşemdi üçü birden coştular!!!!! JongHyun'un gülümsemesine hep bayılmışımdır gerçekte gördüm ya bayılmadığıma şükrettim :D Ayrıca JaeJin inanılmaz sevimliydi :D
Hongki naptı öyle bir hareket yaptı ki tüm salon başladı gülmeye :D Birden dengesini kaybetti düşüyordu.Nolduğunu anlamadık.Hatta ben birara dedim o kadar zıplarsan olacağı budur diye meğerse çocuğun şuçu yokmuş bir fan sahneye anahtarlık atmış.O da ona takılınca dengesini kaybetti :D neyseki anahtarlığı yerden aldı ve kendini toparladı ama nasıl toparlamak.Anahtarlığı popsuna sürdü ve aynı anda yüzünü buruşturdu deli :D Gülmekten karnım ağrıdı hala hatırladıkça gülüyorum :D Bir fan atkı attı uzun bir süre onu elinden bırakmadı.Sanırım atkıyıda aldı götürdü iyide yaptı ben olsam bende geri vermezdim haha :D
I wish performansı en beğendiğimdi ahh keşke bir daha söylese yetmedi :D




Benim birtanecik sevimli kızlarım çıktı FT Island'dan sonra. Miss A!!!
Hepsi kırmızı giyinmişti.Her birinin kıyafetine bayıldım.I don't need a man,Love Alone ,Breath ve Good Girl-Bad Girl söylediler.İlk başlarda sahnenin yakınlarına gelmediklerin için çok net göremedim.Ama sonra birden gelmeye başladıklarında birkez daha ne kadar güzel olduklarını gördüm.Performansları çok iyiydi.Min çok çılgınca dans ediyor.Wuaa dedim görünce.Hongki nasıl kendinden geçiyorsa Min'de dans ederken öyle kendinden geçti :D Jia,Fei de yakından muhteşem güzellerdi.Zaten Jia bizim kalbimizi fena çaldı :D Suzy işte benim birtanem.Sürekli gülümsedi.Hani bir kere bile ben onun suratını astığını görmedim.Yakından çok çok çok daha güzel. Kızlar çok tatlı şeyler yaptılar.En son poz verişleriiii çok güzeldiii.Min öylepozlar verdi ki ister istemez kahkaha attım :D




Sırada sırada BEAST BEAST wuuuu :D
Konserde 2. favorim Beast'ti.Hepsi çok yakışıklı.Ve resmen sahnenin dibinde söylediler birçok şarkılarını .Shadow,Fiction,Beautiful ve Beautiful Night'ı söylediler.
BEAST üyeleri kusursuzdu.Sahenede çok eğlenceliydiler.Açıkcası ben DuJun'a sürekli bakarım diye düşünürken benim dikkatimi Hyunseung çekti.O nasıl bir danstır ya.Demiştim ya Min dans ederken kendinden geçti diye.Hyunseung ondan daha beterdi.Ah onun dansını anlatmaya kelime bulamıyorum.O derece bayıldım ve ister istemez dikkatimi ona verdim.Dansın krallarından biri olmaya aday Hyunseung benden söylemesi.Çağla söylemişti dersiniz :D
DuJun acayip derecede sahnede karizmatikti.O da sürekli gülümsedi.Fanlarla ilgilendi.Sunuculuk yapmasına rağmen sahneye süper bir biçimde yetişti.Bu adam bir harika!!! JunHyung'u ayrı bir seviyorum.Sahnede acayip bir cooldu.Özellikle Shadow performansında rap yaptığı zaman offff olamaz gözlerimi alamadım.Rapi harika yapıyor ya.Zaten JunHyun'un sesi çok değişik onu dinleyen her insan bunu farketmiştir sanırım.JunHyung konuşsa hiç sıkılmadan saatlerce dinleyebilirim onu.Dongwoon harika bir şekilde türkçe konuştu. Muhteşem ses Yoseob.İnanılmazdı canlı canlı duyduğuma bir kez daha çok mutlu oldum :D
Gikwang da çok cooldu.Hele o saçlarına bayıldım.Acayip yakışmış.Uzun bir süre saç şeklini değiştirmesin ^^ Beast'in söylediği tüm şarkıları çok seviyorum.Ama Shadow ve Beautiful Night'ın yeri ayrı.İki performansındada salon inledi!!! Shadow'un dansına aşığım zaten.Konser bittikten sonra dilime dolandı sesli olmasada içimden söyleyip durdum.Canım sıkıldıkça açıp Shadow performanslarını izliyorum sizede tavsiye ederim ^^ ve Beautiful Night performansları en eğlencelisiydi.Zaten bu şarkı klibi gibi başlı başına muhteşem...
Ahh BEAST süperdiniz!!!




G.O ve Suzy bize özel bir performans yaptılar.Dream High'tan bir şarkıyı birlikte söylediler.İki sevdiğim insanın düetini canlı canlı dinlemek acayip güzeldi 
Sonra sahne karardı.Baktık kocaman birşey getiriyorlar.Ve birde o karanlıkta sarı bir kafa görünüyor.Bu kişi ya Seungho yada Hyunseung olabilir diye düşündüm.Işıklar bir yandıııı.Sahnede piyano ve onun başında Seungho vardı.Seungho piyano eşliğinde şarkıyı çalmaya başladı ve sonra iki ses duyuldu bir baktım sahnenin diğer tarafından Ailee&Hongki kol kola geliyorlar!!!!Çok tatlılardı!!Sonra sahneye koşturarak biri geldi.Bir baktım DuJun!!!Gerçekten DuJun'un geleceğini beklemiyordum :D
Woahh dedim muhteşem 4 insan tekrar karşımızda.Çok güzeldii.Şarkıyı harika söylediler 

Gelelim son grubumuza.Evet Super Junior. Harika bir giriş yaptılar. Çok havalıydılar.Pek Super Junior dinlemem.Ama birkaç üyesini tanıyorum.İyilerdi gerçekten muhteşemlerdi.Ben bu kadar olacaklarını beklemiyordum.Elf olan olmayan herkes onların isimlerini haykırdı sahnede.Bu grup bunu yapmayı başardı!!!Tüm salonu çığlık attırmayı,kendilerinden geçmesini sağladı!!! Veee bize harika bir süpriz hazırlamışlardı.Eunhyuk hariç hepsinin elllerinde kartonlar vardı.Onlar açana kadar meraktan çatladım.Ve hepsi teker teker açtılar kartonları.Ahh cidden çok ince düşünmüşler!!Bayıldım bayıldım seçtikleri Türkçe kelimelere 
En çok beni kendilerini tanıtmaları güldürdü :D Çok tatlı konuştular ^^ Özellikle bir kişinin kendini tanıtması haha Birazcık sorun yaşadı. :D Kangin bir türlü Türkçe konuşamadı son çare kendini korece tanıttı.Ama çok tatlıydı o hali görmeniz lazımdı :D
Benim gözlerimi alamadığım üyeler Eunhyuk,Donghae ve Kyuhyun oldu.Ama daha çok Eunhyuk ilgimi çekti.Diğer üyelere göre Eunhyuk'u daha çok tanıyorum.Barefoot Friends programı sağolsun o program sayesinde Eunhyuk'u daha iyi tanıma fırsatım oldu.Zaten Hyun Joong bu programda olmasaydı izlemezdim dolayısıyla Eunhyuk'u da bu kadar iyi tanımış olmazdım. :D
Eunhyuk'un kol kasları cidden süper :D Hayır üstündeki montu çıkarınca insanın direk ilgisini çekiyor yani suç benim değil Eunhyuk'un -__-
Sanırım herkesin gönlünü çalmayı başaran ve Music Bank'da tarih yazan kişi DONGHAE oldu.Resmen adam bizim bayramığımız öptü ya!!!!!Hayır kimsenin aklına gelmezdi böyle birşey.Her ünlü aynı hareketi yapmıyor.Ama bu adam daha ilk defa geldiği bir ülkenin bayrağını öptü.Bunu herkese yapmaz.Öpmesinin en büyük nedenlerinden biri iki ülke arasındaki kardeşlik.Ve Donghae'nin yaptığı çok ince bir davranıştı.Çok teşekkürler Donghae!Ona bu teşekkürü kalbimden gelerek söylüyorum  
Ayrıca Donghae'nin fanların kameralarını alıp fotoğraf çekmeside çok güzeldi.^^
Tüm grup üyeleri fanlarla çok ilgilendiler.Ve ben bundan yüzde yüz eminimki yakın zamanda süper bir konser için yine ülkemize gelicekler ^^
Bu konserde birşeyden daha emin oldum Kyu gerçekten tam bir EVİL :D

Malesef Beast'in performanslarının tam ortasında telefonumun hafızası doldu ne resim çekebildim nede video.
Tam Super Junior'a denk geldi.Çok üzüldüm.Neyseki Özge fotoğraf çekti Suju'nun artık onun yazısında fotoğrafları görebilirsiniz.
Biz SuJu sahneye çıktığında ilk performanslarından sonra yerimizden ayrılıp arkalara geçtik.Hem ayaklarımız tutmuyordu hem çok susamıştık.Ve orası çok sıkışık olduğu için fanlar zıpladıkça iyice daraldık.Kendimizi zor arkaya attık.Birara o yüzden Suju'ya odanlanamadık.Arkaya bir gittik ama oradan da sahne harika görünüyordu.Yani pek birşey kaybetmedik :D
En son tüm gruplar sahneye çıktı!!!Ve konfeti yağmuru başladıı!!Tüm idoller yerlerinde hoplayıp zıpladılar!!!Hepsi çok mutlu ve fanlarda çok mutlu görünüyordu.^^ Hepsi el sallamayı,öpücük göndermeyi ihmal etmedi... Tüm idoller sahneye gelince ben konserin biteceğini anladım.Üzülmedim desem yalan olur.Cidden zaman çok çabuk geçti o kadar onlara ısınmıştım ki biraz sonra o sahneden ayrılacaklarını bilmek ister istemez beni üzdü.Ve konfeti yağmuru bitti.İdoller son kez bize el sallayıp sahneden ayrıldı... 

Tüm idoller harika derece Türkçe konuştu.Hepsi ellerinden geldiğince Türkçe birşeyler söylemeye çalıştı.O anlara tanık olmak inanılmazdı ♥

Konser bitiminde kendimizi dışarı atıp Özge'yle yiyecek birşeyler aramaya başladık.Neyse birine sorduk buralarda herhangi bakkal tarzı birşey olupolmadığını.Tam elimizde su çubuk kraker alıp karşıya geçmek için bekliyoruz.Yalnız tek biz varız yanımızda hiçkimse yok.Kırmızı ışık yandı.Bir otobüs önümüzde durdu.Otobüsün içine bir baktık.Kulaklık kulağında sarı kafalı bir çocuk!!!HYUNSEUNG du!!Dalmış dünyada değildi o sırada bizi farketsin diye el sallıyorsuz en sonunda farketti öyle bir bakış attı ki sonra bize dil çıkarmasın mı!Kaldık öyle.Bizde mi dil çıkarsak diye tereddüt ettik.Sonra vazgeçtik ben yüzümü buruşturarak tekrardan el salladım.Hyunseung yine inatla dil çıkardı.Otobüs ilerleyip gidene kadar o dil dışardaydı. hah sonra öldük gülmekten :D En azından bir tane üye bizi farketti dil çıkarsada :D yunseung herkesten farklı birşey yaptı en akılda kalıcı şey :D Artık Hyunseung'u görünce aklıma dili gelicek haha :D Tatlıydı çokkkkk 
Bu olay olmadan önce Hyunseung'u anlatıyordum Özge'ye beni en çok o etkiledi dansına aşık oldum özellikle küpesine bayıldım.. diye anlatıp durdum ondan bikaç dakika sonra bu olay oldu.Şok geçirdim aman Allah'ım bu nasıl bir tesadüftür dedim :D İNANILMAZ BİR TESADÜFTÜ ♥♥♥

ve son otobüsde DuJun'u ve Suzy'i gördük onalara el sallayıp uğurladık.Anlayacağınız muhteşem bir rüya gibi bir gündü bizimki.Hem Özge'yle birlikte olmak hemde bunca şeyi yaşamak hayatımın en özel günü olarak kalıcak bende.Umarım sizde böyle harika zamanlar yaşayabilirsiniz.Sıkılmadan yazımı okuduysanız ne mutlu bana.Bir dahaki yazımda görüşmek üzere ^^
Caglamin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder