21 Eylül 2015 Pazartesi

School 2015 : KDrama Tanıtımı


Aylar önce yazıp paylaşmayı unuttuğum yazı gecikmeli olarak sizlerle o.O
-
-
Uzun zaman sonra elime yazı yazacak bir malzeme geldi ve hemen soluğu burda aldım. (Soluğu burda aldım da keşke paylaşsaymışım da asdfgh) Son zamanlarda eğlence programlarına yoğunlaşıp dizilerden fazlaca uzaklaştığım için biraz kötü hissediyordum. O yüzden hemen onlarca dizi arasından son zamanlarda çıkan eğlenceli, duygusal ve entrikası bulunmayan bir dizi seçme çalışmalarına başladım. Tabi ki kolay olmadı karar vermem 2 günümü aldı sanırım :) ve sonunda School 2015'te karar kıldım. School 2013 gibi sevimli ve bol yakışıklı içeren bir yapımdır kesin dedim başladım. Ancak beklenen olmadı. Daha ilk bölümden gizemleriyle beyin hücrelerimi yaktı. Bir de sinirden ve üzüntüden bildiğin yaşlandırdı beni. Tek doğru tahminim yakışıklı oyuncular oldu. O da olmasaydı artık kafayı yerdim :)
Böyle anlatmaya başladığıma bakmayın aslında diziyi çok sevdim. Özellikle Gong Tae Kwang karakteri kalbimde özel bir yer etti. Kısaca konuyu özetlemeye başlarsam..

Genel olarak liselerde yaşanan zorbalıkları ve bunların sonuçlarında yaşananları anlatıyor dizi. Arkadaş çevresi, ilk aşklar,sınav stresi, ailelerin baskısı..
Yetimhanede büyümüş başrol kızımız Eun Bi'nin uğradığı zorbalıklara artık dayanamayıp intihara kalkışmasıyla başlıyor her şey. İntihar teşebbüsünden bir şekilde kurtarılan kızımız hafızasını kaybediyor ve onu çok seven bir annesi ve okulda bir sürü yakın arkadaşlarıyla yeni bir hayata başlıyor. (Çok karışık değil mi? Ben spoiler vermemeye çalıştıkça daha da karmaşıklaştırıyor olabilirim :D ) Zamanla azar azar yerine gelen hafızasıyla bir şeylerin ters gittiğini anlayan kızımızla birlikte bu gizemi çözmeye çalışıyoruz. Gerçekten fazlasıyla gizem içeren, çözmeye çalışırken bölümleri peş peşe izleyeceğiniz bir dizi. Ben şahsen 2 günde bitirdim.

Çok mini bir başrol karakterler tanıtımı da yapacak olursam..

Eun Bi/Byul - Kim So Hyun

Başrol kızımız/Kızlarımız (?) olur kendisi.

Gang Taekwang - Yook Sung Jae

Okulun kaçığı, yakışıklı, sevimli, manyak çocuk Gong Tae. Aynı zamanda dizideki favori karakterimdir kendisi. En başından beri Eun Bi'nin yanında olup, destek veren arkadaş

Han Yi An -Nam Ju Hyeok

Yüzme konusunda yetenekli, yakışıklı, uzun boylu, sakin çocuk Yi An. Aynı zamanda Eun Byul'un çocukluk arkadaşıdır kendisi.

-Jo Soo Hyang

Dizi boyunca boğasına yapışık öldürmek isteyeceğiniz, acımasız, kendini beğenmiş, başrollerimize bolca zor zamanlar yaşatan kız.
-
-
18-19 yaşlarında gençlerin ne kadar toy olduklarını, o zamanlar üzüldükleri, kızdıkları şeylerin ilerde o kadar da önemsenmeyecek şeyler olduğunu, daha yolun başında olduklarını anlatan güzel bir dizi. Herkese tavsiye ederim izleyin arkadaşlar :)

Özge..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder